onsdag, januari 09, 2008

Tre poäng...

Inga poäng av varken 17 eller 39 ikväll - dom får rycka upp sig om jag ska få mitt dricka ;)

En vinst är en vinst hur som helst, malmö förlorade i sudden mot växjö - kan vara så att både vi och mif räknar kallt med kvalserien och bägge lagen tränar hårt, har ingen aning.

*

Yr hela dagen, jävla medeciner - stod nått om att det kunde vara beroendeframkallande. Hur fan kan folk vilja gå omkring så här frivilligt? Var helt slut efter en tur fram och tillbaka till hemköp. Fick smaka på lite bitter otacksamhet på vägen hem vilket knäckte psyket också - är verkligen inte på topp nu.

*

Enligt sverigewebbens webradio så var spelet betydligt bättre än mot Växjö och vi kunde gärna ha vunnit med ett par puckar till. Ändå var det nära att Gnaget fick in 3-3 på slutet. Nåväl - en seger är alltid en seger.

*

Priset till dagens noll-koll-snubbe går till linjemannen som blåste av Löven - Borås och satte upp sex fingrar i luften. Det han inte hade uppmärksammat var att BHC tagit ut målvakten.

Lilla noll-koll-priset får killen som skötte onlinerapporteringen från Malmö som la in en "GK-out" när målisen drog till båset under avvaktande utvisningar - så ska man inte göra.

*

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på Heroes, har hela första säsongen här nu - ska bli nice som fan. Då vet jag i alla fall hur jag får morgondagen att gå.

*

Tänkte försöka sova utan tabletterna idag. Det som gör ondast nu är huvudvärken jag får av energi och vätskebrist, vill inte direkt äta och dricka överdrivet mycket när jag vet hur ont det kan göra om jag får bak mat/vätska i såret där visdomstanden satt.

Blödde som fan idag när jag kom hem från byn, inte bra att le har jag märkt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inget vidare lir idag, bly i grillerna....bråk alá "kenta fajten"...SoG och jag stog ca 1 m ifrån och Sog fick 3 av 5 sk huliganer på närbild (ansikten) med sin nya systemkamera......TRÅKIGT :-) ForZa LIfgardet.....

Anonym sa...

och vi har dom på video// Tomtemor och Lillnisse

Anonym sa...

"Tomtemor och Lillnisse"...ta kontakt med dalastark, se till att han får filmen. Han kan ge den till SoG. SoG har avtal med bylingen som gör att dom tar honom på lite extra allvar och dom ville ha alla bilder/filmer som fanns, det var tydligen en ganska kända fraktion av bus som var i farten.....

Anonym sa...

Äh, jag var inte otacksam. Jag skämtade bara lite..

Anonym sa...

Känns väl som att de inte riktigt ville fullfölja sina ursprungliga planer utan mest ville få simborgarmärket eller dylikt. När jag drog undan en så stod en annan en halvmeter ifrån mig och skrek att jag skulle komma. Kändes lite löjeväckande på något vis. Var nog i vanlig ordning tre stackars idioter utan normala förebilder. Allas vår Håkan stod ju där och var hur snäll som helst som bara höll fast en kille, tur för den killen att Håkan inte var hungrig. Bra gjort Håkan!