tisdag, januari 22, 2008

Telefonen ringer H E L A tiden

Jag har ingen aning om vad, vem eller vilka som ska presenteras i morgon. Det jag tycker är mysko är varför presskonferensen är förlagd till Tällberg när Arenan har hur bra lokaler som helst för detta.

Gick rykten redan i arenan i söndags men jag har slutat lyssna på dom. Dels för att Musslan Lundström inte säger ett knyst och han är den enda jag litar på, och dels för att jag inte kan göra nått åt nånting av det. Jag lägger hellre energin på att fixa ett nytt tvåpinnsmotiv eller uppdatera en hemsidan än att sitta och slita ut F5-tangenten på forumet.

Dock kan jag inte låta bli att spekulera. Skulle tro att det är två spelare, varav en heter Grosek och den andra har ett svenskt namn och har lirat i Leksand förut. Har dock ingenting som backar upp något av det förutom det som stått i tidningarna och en magkänsla.

*

Nu skrev Skånemas på forumet att anledningen till att tillkännagivandet görs uppe i Tällberg kan vara att något eller några av hotellen där uppe betalat spelaren i fråga. Det låter vettigt.

*

Kan det vara Teemu? Njäa, jag tror verkligen inte det - men skulle det vara så lär det ju bli tifojobb i arenan varje kväll fram tills fredag...

Lär inte vara så svårt att få dit folk för att fixa då heller ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

HA HA!! VILKEN JÄVLA SKÖN BILD!!

Som en annan känner sig på kneget!

Anonym sa...

Mannen på bilden torde använda sig av en afrikansk handsfree... Det finns även en norsk variant men den är något mer permanent då man använder eltape istället... :)

Anonym sa...

om någon sponsor gått in och betalat lär det väl vara riktigt bra klass på spelaren, man går ju kanske inte in och sponsrar en medelmåtta.

Anonym sa...

Lasse Jonsson

Anonym sa...

Haha, den här bloggen är bra på mycket men bildspråket är överlägset!

Snart onsdag kl 15.
Snart fredag kl 19.

:-)