fredag, januari 11, 2008

Heroes


Riktigt bra serie. Är fortfarande inne på första säsongen. Har haft lite svårt att somna sen i måndags vilket gjort att min dygnsrymt är helt fucked up. Somnade inte föräns en bra bit efter fem i morse - då var det bra att ha lite att titta på.

Visserligen hade jag säkert somnat tidigare om jag inte kollat Heroes - men ändå.

*

Är för trött för att gå igenom kvalmotstånd just nu - kanske efter matchen ikväll...

*

Stort tack till Mamma Lundholm - jag ska på återbesök på måndag, få se vad han säger då.

*

Malmö verkar desperata, senaste ryktet är skitgammal och gjorde ett mål förra säsongen. Ja ta honom du Percy - blir nog jättebra.

*

En annan hjälte är min goda mor som är på väg hit med mat och piller nu när det är slut på bägge delarna här. Ska bli kul att väga mig efter den här veckan, har inte direkt ätit som jag ska.

Dagens frukost blev halvtillagade pommes, ville inte få dom knapriga då det inte hade varit lika lätt. Smakade inte särskilt gott men efter rejäl saltning och lite bea-dipp så blev det i alla fall ätbart. Ska hålla mig fram tills hockeyn å käka yoghurten som blev kvar från igår framför webradion. Lär ju kolla Miffomatchen på burken samtidigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Läste http://mrmadhawk.blogg.se/

Ville bara säga att ditt inlägg på forumet var grymt, eller varför inte säga klockrent! =)

Anonym sa...

Hoppas hatet mot oss värmläningar inte gäller alla ;) Dialeketen vill jag gärna bota bort.. Men mitt Leksand hjärta kommer alltid finnas kvar..

Johanzon /soffliggaren

Emil Nilsén sa...

finns alltid undantag Johanzon - du är ett lysande sådant!