tisdag, januari 29, 2008

Se där ja...

Hockeysverige.se kallar honom Houkko 2.0, Don Cherry kallar honom terrific, lövenfansen kallar honom hjälte, jag kallar honom jackmas ;)

Troligen den bästa offensiva backen på marknaden just nu. Nu har vi kvalseriens bästa powerplayuppställning - gånger två.
Jag tror nog det finns plats för Kola från Bofors också. Som enligt en bloggläsare, som för övrig kallar mig dikator för att jag tar bort kommentarer här på bloggen där han skriver om analsex, redan är klar.
Frågade Lundström om Karlsson idag när jag sprang på honom på juniormatchen, men som vanligt fick jag precis ingenting till svar. Nåväl, jag försökte i alla fall.
*
Skötte +/- på juniorernas match mot Timrå ikväll. Vilken match, var helt slut i psyket efter sista perioden. Vi leder med 2-1 efter andra, Tik går ifatt - och om; 2-3 med andra ord.
Vi vinner med 6-3 och matchen avslutas med slagsmål då en Timråspelare tycker det är en bra idé att tackla måljublet efter vårt sjättemål.
*
Sitter och kikar på traderas tågbiljetter, verkar kunna ta mig billigt till malmö i morgon - får jag någon med mig samt en hyfsat billig sovplats så blir det nog en tur ner dit...
Finns det någon snäll Leksing där nere som har bäddplatser för två trevliga LTC-pojkar?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Precis flytta ner för jobb. Här finns det plats, dock inte så stort hät - men ändå tillräckligt. :) Hör av dig till 0737004229, så lär det ordnas. MVH Kristoffer.

Anonym sa...

Han ägs väl av Ottawa ? Måste ju fråga snällt i så fall :)

Anonym sa...

Som nybliven singel har jag också plats om så önskas.

Hasse: 070-549 53 29

Anonym sa...

Du är skön du emil ;)