fredag, januari 25, 2008

God morgon

Inte direkt van att gå upp så här tidigt, fast ändå mår jag bra av det av någon konstig anledning. Det enda jobbiga nu är att jag legat vaken sen typ halv fyra och lyssnat på nattliv.

Varför?

Ja den enkla anledningen var att jag helt enkelt inte kunde somna om. Började tänka på kvällens match och allt som kommer/kan hända runt den.

Kom fram till följande:

Rögle tar ledningen, Grosek gör mål, klacken dominerar, sittplats är lika het som mot Malmö, bortastå i stort sett tom på Röglefans, tifot blir succé, vi samlar in över 10000 - igen, Lundström går omkring i arenan med ett lustigt flin, Elof gör mål, vi vinner.

Nu bär det av ner mot Stockholm för att hämta tifomaterial, blev lite fel färg på grejorna vi fick tag på igår så det finns liksom inget annat val. Två LTC-pojkar åker söderut, fyra LTC-pojkar korsar åter dalälven strax efter lunch.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skall Elof göra mål ?

Fetskräll i så fall :)

Johan

Anonym sa...

det kommer bli en superkväll och en supervår med leksand i toppen av ks ;)

Anonym sa...

Matchtips lif-RBK 4-5

Anonym sa...

Eftersom inte jag vågar spela i Ejendals så blir mitt matchtips: 6-0 till Leksand

Anonym sa...

Säger oxå jämt "nattliv" men dom har ju fakt bytt till "Vaken" nu! ;) Älskar det inslaget när man ska gissa personen i frågas Yrke lr hobby! Håller man sig vaken tills dess så är det kört att somna efteråt oxå!!