måndag, januari 28, 2008

Nyförvärv?

Försöker låta bli att engagera mig i saker jag inte kan påverka, så även värvningsarbetet då jag dels bara litar på ett par personer och dels att inte min sits påverkas i sak:

Oavsett vilket lag vi ställer på isen i kvalet så är mitt mål att se och leda klack på samtliga matcher, inget förändrar detta.


Idag fock jag dock ett samtal (eller ja, jag missade samtalet, ringde upp, blev borttryckt för att sen bli uppringd igen) av en kille som sa sig veta att något betydligt bättre än Jackman var klart.

När jag inte hade hört samma grej ville han inte ge mig nått namn :(

Det är möjligt, kanske till och med mycket möjligt, att han bara driver med mig och sitter framför datorn och skrockar när han läser det här. Vet inte varför jag tror på honom, men av någon anledning gör jag ändå det.

Har inte kollat upp det under dagen då det bara leder till en av två saker:

  • Någon förnekar och jag tror eller tror inte på denne.
  • Någon bekräftar mot löfte från mig om att jag håller käften om det.

Så nu skrev jag av mig - rätt ut bara...

*

Städat av byrån idag, var ett tag sedan. Hittade ett julkort någonstans i mitten, från förra året. Tack för det Surre ;)

Blir film och finkäk ikväll. Bruce Almighty och kött/pommes/bea - fint dä.

*

I morgon blir det lunch i arenan, hoppas verkligen att dom inte har någon paprika i Carbonaran. Efter det ska jag på nått så roligt som en kostkonsultation, typ en genomgång av vad en 100+ amerikansk fotbollsspelare skall äta för att bibehålla/öka muskelmassa samtidigt som det försvinner lite fett.

Drömmen vore ju att behålla vikten men tappa magen, fast jag tror nog att jag - om mat och träning faller väl ut, hamnar någonstans strax under strecket vid 0,1 ton.

12 kommentarer:

Anonym sa...

okej, samtalet du fick, var det av någon du känner och kan lita på?

Anonym sa...

Och så fick du ett till julkort iår fast från både mig och Myhran! :)

Anonym sa...

Är också lite nyfiken på vem som ringde dig. Någon du känner eller inte? Om inte så kan det ju kanske vara en moring som ville skoja...

Hoppas dock att namnet på spelaren inte var Selänne med tanke på att han är klar för NHL igen!

Anonym sa...

Detta är inge skämt..fick reda på det nyss av hans flickväns lillebror..

Bofors Mattias Karlsson fick idag ett erbjudande att spela för Leksand å han tackade ja

Anonym sa...

Beckham
vars lillasysters brorsa som du är tillsammans med elr

Anonym sa...

http://www.sa.no/sport/article3311228.ece kanske är den här norsken ?

Dalmans sa...

Carbonaran var giftigt god :)

Emil Nilsén sa...

jag fastnade på laxwallenbergaren. Sjukt nice att man äntligen får ut något från nått med namnet Wallenberg i arenan.

Anonym sa...

Några nyheter mer än Jackman, inte tror jag det är den sista i raden. En sniper lär vi också behöva.. Eller??

Anonym sa...

Wallenberg gjorde faktiskt NÅT positivt. Han spöade Tokfan eller vad den där chimpansen i norrlaget nu heter...

Men det var förstås inte i arenan utan uppe i skithuset, så kanske ändå...

Anonym sa...

1,2,3 - KGB. Passa er på fredag.

Anonym sa...

Anonym: Tuff bild du har på din blogg, haha. Låtsas-terrorist. Hjälp.