onsdag, januari 30, 2008

Rävfruhumor


Fru Räv säger (17:38):
asså?? de kommer att bli torsk i dag...
#33 säger (17:39):
nej du
#33 säger (17:39):
örnen grejar det här
Fru Räv säger (17:39):
Med äggsås..


Hysteriskt kul...

*

Sitter vid datorn och väntar på Mark, funderar rätt hårt på kvällens match. Två hyfsat viktiga fattas ju:

Bergen är inte med, om han inte kör msn från omklädningsrummet.

Janne H visade runt Jackman på lunchen idag.

"This is Emil, the guy whit the tifos who will be screaming at you" eller nått sånt var beskrivningen av mig.

Ja så egentligen är det ju tre hyfsade pjäser borta om man inkluderar Jackman

*

Min Winamp, i random mode, är också laddad inför kvällen.

Hasplade just ur sig följande fyra låtar i rad:

NKOTB - Tonite
The Smiths - Sweet and tender Hooligan.
Cue - Burning
Eva Dahlgren - Jag klär av mig naken

Alla fyra kan utan några större problem kopplas till livet som Leksing...

*

Grina på WebTV is the shit, eller nått.

*

Går nog inte att beskriva hur underbart det hade varit med en seger ikväll. Sen gör det ingenting om Calle får rejält ont.

*

Nej nu lär jag ringa upp Mark å höra om han är på väg - finns liksom inte mycket väntan kvar i kroppen. Vill bara kliva in hos Räven, ta en kall, dyka ner i den mjuka soffan och i hårda, högljuda diskussioner om örnar, jackar, berg och annat lifsviktigt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så vitsig. ;)

Anonym sa...

Green, vilken KUNG....Danskarna verkade trivas i Danmark. 10-0 på fredag?

Anonym sa...

Du hade gillat Malmö-matchen idag, krigare överallt och LIF bäst på isen. Välkommen ner i kvalet!

Anonym sa...

Åfan, New Kids On The Block har kommit till Leksand.

Anonym sa...

haha japp tre viktiga pjäser it is!

Anonym sa...

Skrattade så jag skrek när jag läste om Fru Räv!