måndag, januari 21, 2008

Monday monday

Så jävla seg idag.

Lång och händelserik helg som tar ut sin rätt antar jag. Det konstiga är att jag börjat få ont i lederna, och jag vet inte vad det beror på. Vänster knä och vänster lillfinger har bägge låst sig nu under eftermiddagen - med rejäl smärta som följd.
Nåväl, går säkert över till i morgon.
*
Har sett Bergenströms mål typ 20 gånger, det är ruskigt snyggt.
*
Födelsedagskalas i lördags. Riktigt bra mat och Svenska Milfhunterlandslaget dominerade ena kortsidan av bordet. Efter kalaset blev det baren och när huvudstyrkan drog till Lucky House så gick jag och fyra andra hem till mig för att softa och spela kort. Något som verkade vara en bra idé med tanke på hur pigga Lucky-gänget såg ut igår på hockeyn.
*
Tydligen var inte slagsmålet igår ett beställningsjobb från Boorken, utan helt enkelt två spelare som lackade på varandra. Konstigt att se en ny favorit med en gammal favorit.
Inget snack om vem som vann dock, och det visste nog Petter om redan innan handskarna slog i isen. Stort av honom att ta slagsmålet ändå.
*
Personligt meddelande till den lilla falubon som absolut inte håller med om stycket ovan:
Jag hänger gärna med när gårdagens vinst förvandlas till verklighet.
*
Två Jeppemål är aldrig fel, glädjen efter det andra riktades som vanligt åt helt rätt håll ;)
*
Jobb på gång nu, skriver inget mer föräns det är klart. Jag hoppas verkligen att det blir så som jag tror det blir...
*
Strax: Falukorv och stuvade makaroner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill ha!!!

Makaroner och Falukorv alltså!!