måndag, januari 21, 2008

Tre inlägg på en och samma dag...

när hände det sist?

Stod just i duschen och tänkte på två saker:

Dubbeldusch och våren.

*

Har kört på nån kombinerad duschtvål och schampo som heter SPORT nu ett tag, men sist jag var på Hemköp handlade jag DubbelDusch Arctic igen. Använde det för första gången idag, och jävlar va jag trivdes - bara så ni vet ;)

*

Våren, kvalserien, värmen, snösmältning - var det som upptog den större delen av tankarna under tvagningen.

Åka ett skönt gäng till skåne, sitta på en uteservering och ta en kall i solen innan match. Spöa Malmö på kvällen och fira det hela med en rejäl utgång på andra sidan bron, hur låter det?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter bra med danmarksresa. Jag kommer med!

Anonym sa...

SÅ JÄVLA TREVLIGT. LIF

Anonym sa...

" -Det brukar alltid vara bra stämning på hemmamatcherna och Drakarna, vår supporterklubb, har en viktig del i det hela, säger Johan Sares, marknadschef i Mora IK."

Haha dom bjuder verkligen på sig själva!

Anonym sa...

Malmö: Utgång, tre poäng & Danmark.
Jag är på!

Gidlund sa...

Räkna med mig;)