torsdag, januari 10, 2008

Nya färger

Tröttnade på en vit blogg - fixade även till en liten header där uppe. Kommer nog byta ut fotona i den med jämna mellanrum - så fort det dyker upp nått som passar in.

*

Tydligen firmaklädda pojkar inne i klacken och bråkade igår också. Jag vill inte tro att det är riktiga firmapojkar då jag på nått sätt ändå kan förstå vad det är dom sysslar med - när det gäller att göra upp med likasinnade.

Att däremot ge sig på vanligt folk när man själv anser sig vara en kategori C-supporter är fel. Det brukar inte heller ses som med blida ögon av dom mer erfarna firmamedlemmarna.

Tydligen avstängningar att vänta, hur trubbigt verktyg det än må vara att stänga av folk som sällan går på hockey.

*

Ruskigt trött idag - trots att jag inte tog nått starkare än Ipren igår, mest för att undertrycka eventuella inflamationer i tandköttet. Verkar skita sig med Heroes också - får inte dvd-spelaren att spela upp filerna utan massa pauser och skit.

Värdelöst att titta på en spännande serie när man missar halvminutslånga stunder tre fyra gånger under ett avsnitt. Får bli filmer istället.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mkt najs Emil!!!
När kommer bilderna från Sundsvalls???

Keep up..

Anonym sa...

Skönt för ögonen med blått.

Anonym sa...

För den som inte var där.
AIK -vs- Leksand

17 gig film --> 10min highlights = 22,5 MB.
Ett kort klipp på några av "firmapojkarna"
är med mitt i.

//Lillnisse

Anonym sa...

http://www.dalarnastidningar.se/eceRedirect?articleId=267734&pubId=3

Hehe...

Anonym sa...

Nya färger, snygga färger. Starkt jobbat Emil!!
Sköt om Dig!!

Anonym sa...

Oj, jag som hade vant mig vid att den förra layouten liksom var... du. Fast det här var skönt att läsa, jag ska bara vänja mig vid att det är Emils blogg jag är inne på när det ser ut såhär.: :) Headern är skitsnygg!