måndag, maj 29, 2006

Jussi?

Då var det klart att Tarvainen lämnar Klöbbän - fast det verkar ju ha varit Sveriges sämst bevarade hemlighet att han var på väg därifrån. Frågan är varför?

Näe - fuck that!

Frågan är; Vart ska han?

Har kommit på mig själv med att sitta å uppdatera Leksands hemsida, som om den skulle uppdateras nu på kvällen. Men jag har en känsla som inte ger med sig. Jag tror verkligen att han kommer dyka upp hos oss.

Varför vet jag inte... Får dock sådana här vibbar ibland. Hjärnans mer undermedvetna delar snappar upp lite här och lite där och ger sedan de medvetna delarna signaler om vad som är på gång. Inget sjätte sinne direkt - jag har fullt upp att försöka hålla koll på de första fem - men ändå något som fungerat förut.

Lägg sedan på ett par delar önsketänkande också så kan ni förstå varför jag setat och tryckt ctrl+F5 på tok för många gånger ikväll. Jag lär väl trycka tills jag somnar.

9 kommentarer:

Anonym sa...

jag hoppas verkligen du har rätt angående Jussi

Anonym sa...

Ja, En jussi i Leksand så är jag beredd att helgonförklara Rautakorpi. Och en sak till Dalastark... Österby, är han så bra som du säger verkligen?

Anonym sa...

Ja österby är så bra, Jussi i Leksand?=wow.
Tänk om...

Anonym sa...

hoppas verkligen att du har rätt...

ett tips dock när du uppdaterar är att du inte behöver använda ctrl utan bara F5.. ;)

/strandello

Emil Nilsén sa...

Strandello:

trycker du in ctrl samtidigt så rensar den chachen från sidor från just den siten. Vill inte riskera att missa något...

Anonym sa...

inte är det väl Jussi som är "Äppel-pojken" ?

Anonym sa...

Hmm, kan det verkligen vara rimligt? Det som talar starkast för är kopplingen till Rautakorpi men räcker det verkligen tro!? Vore ju en helt makalöst värvning *hoppas*

Anonym sa...

Dalastark:

Ok låter vettigt :)

/Strandello

Anonym sa...

Enligt FK idag så är Jussi inte intresserad längre och vill spela Hockey på elitnivå ! Jag är bara 29 år säger han!

Tidningarna är ju iof inte och lita på men det låter logiskt !