fredag, maj 05, 2006

Händer inte så mycket nu

Det är väl bara finnen från klöbbän som det står om i tidningarna. Ryktades förra veckan om tre stycken J, näe inte han från forumet och .com, på väg tillbaka till Leksand. Nu verkar det som om två av dessa inte dyker upp, får se vad som händer med den tredje.

Gjorde nyss ett test på expressen.se där man kollar om man bör byta jobb, inte helt oväntat så tyckte den pålitliga kvällstidningen att jag skulle överväga min arbetssituation - och det gör jag... Vi får väl se hur det blir framöver.

Snart är i alla fall den här arbetsveckan över, två timmar eller nått sånt kvar nu innan jag får åka hem. Har träningsvärk i armar och ben så jag hoppar gympasset idag för att vara på gång i morgon när vi går på gräs för första gången. Snart bara en vecka kvar tills första matchen - fy fan va jag längtar. Sitter å pluggar playbook nu, coach va inge glad när jag inte kunde den flytande sista träningen - den ska sitta tills i morgon.

Over and out on the green grass!

Inga kommentarer: