måndag, maj 08, 2006

Bästa bakfyllan hittills

Ja, om man inte räknar den när jag kollade på Vasaloppet - men det är en annan historia. Blev ingen McD-frukost igår - mådde dåligt bara jag kände doften av mat. Smög i mig lite creamcheesechips istället...

Nyttigt? Näe!
Nödvändigt? Jao!

Vi åkte en bil till Gävle å titta på lite fotboll, va ingen match vilket i alla fall jag trodde det skulle vara. Mådde dåligt som fan på vägen dit, inte blev det bättre av att man träffade på Per Djoos på Max när vi skulle käka. Vet inte om det var morapacket eller bakfyllan som gjorde att jag inte fick i mig nå käk. Fattar ni? Jag, inte äta... Då är det illa.

Vad var det då som gjorde bakfyllan bra? Ja mycket trevligt sällskap i bilen till att börja med. Tote, Tobbe, Klärcke och Coach Kevin samt naturligtvis undertecknad som parkerade widescreenröven höger fram. Mycket roliga historier berättades, mest fotboll och tokiga uppväxtupptåg.

Men framför allt fick jag i Gävle reda på att jag ska vara starting fullback på söndag. Det vill säga jag är uttagen i förstauppställningen.

Tack Coach sa jag...

Han svarade: "You've earned it!"

Och i precis den stunden växte jag en halvmeter.

Söndag klockan 14:00 Lugnets friidrottsplan - be there!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till starten.
Fick veta vilka matcher som 86ers hade ansvar för idag...
Ser ute som vi kommer att syns ner i Nyköping om ett par veckor.