måndag, maj 01, 2006

Men jisses...

Sex nyheter - riktiga sådana alltså, inget carolatjafs eller lunchmenyer, på 28 minuter - när hände det senast? Heja leksandsif.se säger jag - bra jobbat idag.

Daniel Persson får gå på tryout - fint det. Eklund jr. får nått liknande - bra det också. Tycker More10 var lite väl hård mot pojken i sin totalkapning på superstars hemsida...

Ska iväg å träna nu, får sätta mig å skriva ett lite längre åsiktsinlägg när jag kommer hem. Bland annat kommer jag bjuda på mina bästa minnen av de spelare som nu återvänder till Leksand. Förhoppningsvis har jag även då fått ordning på bilderna från mitt korta men intensiva deltagande i uttagningen till Idol2006 som gick av stapeln i falun igår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Årtusendets bästa Leksandsblogg?
Sluta aldrig :-)

/LF

Anonym sa...

hahaha ! Så du var med på Idol utagningen ? Klockrent Emil ! Vad sjöng du ?