tisdag, maj 16, 2006

Försäsongen

Ingen Ålandstrip och inget Norrtälje i år. Ja Norrtälje klarar jag mig bra utan nu när jag inte är singel längre... Däremot blir jag lite ledsen när det inte blir någon Ålandstrip - men det är väl sånt man får ta antar jag. Ingen idé att gråta över spilld mjölk - eller nått sånt.

De träningsmatcher jag i dagsläget vet är klara är följande:

3/8 - Motsånd och plats ej klart
10/8 - Brynäs, troligen i Långshyttan
24/8 - Luleå uppe i Luleå
25/8 - Servette i Kiruna
26/8 - Skellefteå, även den i Kiruna
4/9 - Slöddertälje feat. BigBrother Gladhockey i Ludvika
7/9 - Match 1 i moracupen - troligen mot HV
8/9 - Match 2 i moracupen - troligen mot Brynäs
9/9 - Match 3 i moracupen - förmodligen mot packet från norra stranden

Kan ändras ganska mycket i det här programmet, men det är i alla fall något att utgå ifrån. Troligen blir det minst en träningsmatch till innan säsongen drar igång 27/9.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Damernas på Cleo den 24/8... kommer du..? blomkrukorna har saknat ditt snarkande... haha

Anonym sa...

Varken norrtelje eller åland.
Palla åka upp till kiruna :O