söndag, maj 07, 2006

Falun vs. Leksand

Ja jävlar, igår blev det spontanutgång i Falun. Började med att jag avlivade en busringning från någon jävla Gustava - tyckte mig höra Legos vackra stämma i bakgrunden så jag ringde upp å mycket riktigt - Gustava svarade...

Förfest med Myhr, Lego och Lars (som fick utstå rätt mycket "du är ju helt dum i huvvet" och "håll käften, du är inte LTC" hela kvällen) där det dunkade rätt mycket Dropkick, försökte även ringa Wolfpacks klackledare för att sjunga en liten sång om färgbyten - inget svar dock, kanske bäst så... Sen blev det promenad till Harrys.

Harrys knullar alla Leksands krogar rätt hårt kan jag säga. Stort ställe, trevligt folk, hyfsad personal och många barer. Långa bartendern med liknande mage som min skulle nog inte haft på sig en spandextröja modell jätteröd, men lik förbannat var det ett mycket trevligt ställe. Blir nog fler utgångar i Falun under sommaren.

Ska till Gävle idag... Men först till McDonalds - frukost är dagens viktigaste mål och intas med fördel strax efter lunch. Skål!

Inga kommentarer: