lördag, november 11, 2006

Tunnbröd is the shit - massa megabit!

Jaha - helt plötsligt hoppade bredbandet igång. När det hände vet jag inte riktigt, råkade trycka på Internet Explorer och helt plötsligt dök superstars.nu upp, mysko. Skulle ta minst två veckor innan det hoppade igång. Tja, jag klagar inte...

*

Oscar Steen till tre kronor? Hallå? Han har gjort fem poäng mer än modos målvakt... Landslagsmässigt - haha. Pinsamt. Nu reagerar jag inte för att jag gillar landslaget, för är det nått jag skiter i så är det just landslaget - men däremot så avskyr jag bröderna gladhockey. En avsky jag delar med en mängd andra, både supportrar och före detta lagkompisar.

Roligast är att dom andra modospelarna tycker det är hysteriskt kul och ingen förstår vad Bengt-Åke sysslar med.

*

Fick ett otroligt sug efter tunnbröd med ost när jag kollade hockeyn. Så det blev en tur till hemköp - å jävlar va gott det är - och förvånansvärt mättande.

*

Hockeyn ja. Björklöven - Västerås, det är sjukt hur konstigt det är att titta på en match där man verkligen inte bryr sig om hur det går, inge känner någon som lirar särskilt väl, och inte har några speciella känslor för lagen.

Löven vann ganska enkelt. Kul att se Meijer försöka tacklas, va rätt gulligt. Lövens 1-0 var ruggigt snyggt. Back fintar skott i PP, slår ner på första stolpen där en forward står och direkt drar pucken genom målgården till en framstörtande lagkompis på bortre. Tog tre sekunder - när får vi se nått sånt i arenan?

Vårt PP känns lite väl lättläst när Huokko tar 90% av alla avsluten.

*

Fick nya bilnycklar idag, bara att slänga på vinterdäcken så är man mobil igen. Riktigt jävla skönt.

*

Ny sång på gång, vandrar runt via msn just nu - kanske blir att lägga upp den här i helgen.

*

Ska nog sova nu - ja det ska jag.

Inga kommentarer: