söndag, november 12, 2006

Hyfsad lördag...

Vaknade sent, kollade TV. Skrev lite blogg, pratade med folk.

När det började närma sig kvällen fick jag lust att göra nått annat än att bara sitta inne. Fick tag på Lovén via msn, han var också sugen på att göra nått annat än att ruttna i Borlänge. Sagt och gjort, han fixade skjuts och dök upp - sen hamnade vi hemma hos makarna Stoltz där det bjöds på mat - fint som fan.

Sen blev det några pilsner och lite backgammon och poker innan jag lämnade casa Stoltz och mot bättre vetande gick till Lucky när dom skulle krypa till kojs. Försökte få med mig Lovén men soffan verkade tydligen trevligare än Lyckliga Huset - och så här i efterhand gjorde han rätt val.

Gled in, tog en pilsner, träffade ett par flickor som ville dansa - det ville inte jag. Spelade lite black jack, gick som vanligt, å sen traskade jag ner till Superstars. Jag var nog rätt tråkig idag, hade säkert blivit en kul kväll om jag dansat med damerna eller hängt med på den efterfesten som arenafolket ville ha med mig på - men det är träning i morgon å jag vill fan vara med å smälla lite.

*

Ska strax dra mig hemåt - väntar på en kompis som ville ha sovplats, åker med henne hem. Tydligen ville hon se någon film också - så det blir väl att somna till den. Beats sova själv kan jag lova...

*

Försöker styra upp någonstans i Falun att se en film jag inte hinner se om jag ska åka hem efter träningen i morgon, får se hur det går. Undra om skattjaktsmäniskan kanske är sugen på lite Al Pacino? Får väl ringa å kolla i morgon förmiddag.

*

Åberg, LTC, har målat en sjuuuuuukt snygg tvåpinne - gör nog premiär på norra på onsdag. Absolut den snyggaste vi har just nu, så nu lär jag kanske börja måla själv igen så småpojkarna får se vad Kapten OldGuy går för ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ja det tycker jag verkligen!
Visa vad du går för nu ;)

Kul att mitt jobb är uppskattat. Hoppas att jag kan sporra er andra:)


"Det kan aldrig bli för mycket flaggor!"

Anonym sa...

Det går inte att lära en gammal hund att sitta....

Anonym sa...

Haha, så sant som det var sagt surre... Där satte du huvudet på spiken, surre.


sen går det ju definitivt inte att lära en STOR hund att sitta

Anonym sa...

hahahaha... helt klart det bästa idag!!

we are the best so fuck the rest!!

Anonym sa...

Skattjaktsmänniskan? Haha!

Anonym sa...

åberg är ju för fan inte frisk!!!