onsdag, november 08, 2006

Dagens Gösta


Skickade ner en trumma till Superstars STHLM idag - en av våra gamla som vi sällan eller aldrig använder. Hade dock inga pinnar över så jag ringde ner till Gösta för att be honom antingen göra ett par eller på annat sätt ordna fram två stycken.

Det skulle han fixa...

Ringde även Gidlund som skulle hjälpa honom med detta. Nu ringer Gidlund upp och säger:

"Vet du vad Gösta gjort nu då?"

Näe svara jag - för det vet jag inte...

"Han skulle sätta sig på pendeltåget till Huddinge men lyckades sätta sig på tåget till Arboga istället, så nu sitter han där och vet inte riktigt när han ska kunna gå av."

Tågen går inte från samma ställe, dom liknar inte ens varandra till utseende. Jo jävlar - det finns bara en som klara av något sånt här:

Bara Gösta mina vänner, bara Gösta.

10 kommentarer:

Emil Nilsén sa...

haha, ringde pratade med honom nu:

"Vadå Huddinge, jag trodde jag skulle till Södertälje"

Jag känner en mupp...

Anonym sa...

haha, fyfan, den människan han kan han! jävla idiot :P

Anonym sa...

Haha så klockrent, bra jobbat Gösta!! Hahaha...

Anonym sa...

Det var en väldigt glest befolkad läktare. Och totalåldern, går den över 100?

Anonym sa...

Hahahahaha, kul kille... :)

Anonym sa...

...han heter Gösta, Gösta heter han!

Den pojken ska få en glass av mig, så duktig är han.

Anonymous:
Luktar moring om dig lång väg - hela Sverige skrattar!

Anonym sa...

Gösta är glad för glassen, han tackar och knullar...nån från thailand...
puss och kram /Gidlund och Gösta

Fotomuppen sa...

Gösta..nu mer även kallad "14% kycklig"
De e bara Gösta som sagt! vilken lirare! haha

Anonym sa...

Men kan du svara på frågan då? vafan ingen verkar juh kunna göra det.......instabilt

Anonym sa...

Underbart Gösta!

Hur fan lyckas du!?

/Larsson