lördag, november 18, 2006

jaha, då så dog uppkopplingen

Kanske man man tro att tron på laget dog ikväll också - men ICKE...

Sitter med Gösta å Gidlund på superstars kontor just nu. Bra kväll hemma hos mig, dom två + jag + Skalk käkade gott och drack lite, lite, lite och lite till - efter matchen drack vi mycket mer för HELVETE - så här får det inte vara. Sen drog vi ut...

*

Uppkoplingen som ska bytas från telia till Glocalnet när som helst dog idag igen, den har varit uppe ett tag - varför vet jag inte - har inte ringt varken eller för att skvalra utan njutit, men jag skulle tro att det var G och inte T som funkade för fort som fan gick det, iaf jämfört med tidigare.

*

På Baren var det bara bråkfolk så vi lämnade för att kolla in borren - där var det stängt som fan. Men vi kom in på nått klurigt sätt och fick lite käk innan vi gick tillbaka till Baren. Där blev det inget bråk men däremot ganska intresanta samtal. Fick iaf ett par nummer till flickor som kunde tänka sig att följa med till 023-området i morgon kväll. Få se vad som händer...

*

Nu blire nog hemgång å lite bira innan vi däckar. I morgon är det Clas Ohlson-lager-match på arenan. Jag ska va speaker, får väl hålla mig nykter till dess men efter matchen lär det barka ur rätt rejält. Ni som känner för att ta rygg på LTC när vi kör hårt i Falun kan ju slå en signal.

*

För övrigt är Gösta bäst, jämt. Idag dominerade han på Centralen i sthlm när han sprang in i en rulltrappa. FEL rulltrappa och fick sig en flygtur.

Gösta säger "ungefär hundra pers, hela centralen, jublade när jag flög" i och med att det är en Gösta-uppskattning kan det vara alltifrån fyra burkletande moggisar till halva jordens befolkning. Så det var nu i alla fall fler än två.

9 kommentarer:

Anonym sa...

haha, go gösta, jag hade förstått om du skulle planka och hoppa över grinden och slår i benet... men detta:-) hur lyckas du? hur lyckades du flyga egentligen? försöker få upp en bild framför mig men det går inte. du är omänsklig:-) ni får ta och komma till sala istället, den här staden behöver några som kan gå in och rajraja lite:-) skit match idag usch säger jag bara..

Anonym sa...

Alltså seriöst... Gösta hur kan du?? Han borde ju få ha en kamera med sig hela tiden, en som filmar allt tok han gör så vi andra kan få se det senare! =) *heja Gösta*... Men om ni ska till 023området imorgon så ha koll på Gösta så han inte går ännu mera vilse, man vet ju inte vad den kille kan lyckad med!....

Anonym sa...

Gösta borde få en egen två-pinn snart!

Anonym sa...

Gösta for President!!! =D

Anonym sa...

Fy fan vad jag hatar Gösta!! Bara genom dina blogg-beskrivningar! Ni tycker det är kul, Jag tycker det är Äckligt!! Är Karln Mongolid eller?? Och namnet sen, Gösta?! Far åt H-vete för faan!

Anonym sa...

Hellre Gösta än anonym... fast det är klart - det ska mycket till att en moring står för att han är moring. Lättare att vara anonym, feg och därmed också betydelselös!

Anonym sa...

Jo lite mongolid är jag nog, och jag uppskattar att du kallar mig karl, får jag nästan lust att gå och spänna musklerna framför spegeln igen, fan va bra!

Anonym sa...

Kräver en bild på gösta

Anonym sa...

Seriöst, du borde ta det lugnt med spriten.