lördag, november 25, 2006

Poker är fint det

Lirade två vändor igår, en hemma här å en nere hos Mikaela. Vann bägge två, fint det. Dagens äventyr och resan till Bofors betalda utan att behöva lyfta ett finger ;)

Såg ett tag ut som att det inte skulle bli någon poker. Har lånat ut mina grejor till en liten pojk som varit iväg på äventyr i Arboga en vända och följaktligen glömt lådan där. Fick dock tag på ett pokerset från en kille som nog aldrig kommer hamna i Arboga.

Tack, du vet vem du är!

*

Varför läser man här om man tycker det är hemskt med kommentarer om mora?

*

Tifojobb igår, gick bra. Ska precis ner till arenan för att färdigställa allt. Mycket kul när folk från huvudstaden skippar resan med Superstars Sthlm för att dyka upp här en dag tidigare och hjälpa till med tifofix, dricka bira, spela poker riktigt dåligt och sova tillsammans i soffan.

*

Gösta funderar på att gå med i en skytteklubb och skaffa vapenlicens. Det får bara inte hända - då låser jag in mig i en bunker.

Och som svar på frågan jag fått ett par gånger senaste månaden:

Ja han finns, det är inget jag hittat på. Han sitter i soffan och kollar TV-shop just nu.

*

Förfesten börjar om lite drygt tre timmar - faaaaaaajn!

5 kommentarer:

immelmann sa...

för att man tycker om både mora och leksand såklart <3 mer kärlek, mindre hat

Anonym sa...

Hörru Vimmelman, din rulltrappa till hjärnkontoret verkar ju ha allvarliga motorfel!

Anonym sa...

haha, kul å vara både moring å leksing. Hatad av bägge sidoran...

"inge morapack på norra stå"

immelmann sa...

ähh, finns många som sympatiserar med båda lagen, särskilt bland utflyttade masar så att säga. fast visst, jag kan se charmen i derby-rivaliteten.. förstår mig dock inte på varken mora eller leksandssupportrar som bara vill att respektive motståndarlag ska ner så lågt i seriesystemet som möjligt. att ha riktiga daladerbyn i elitserien låter mycket angenämare!

Anonym sa...

haha, ska man skratta eller gråta ? Håll dej kvar nere i gbg du.