tisdag, november 14, 2006

Grattis Drakarna!!!

Idag hände det (eller igår - orka kolla) - Drakarna är ikapp Superstars.

Trodde inte det skulle hända men efter den senaste tidens utveckling så har alltså moras supporterklubb Drakarna kommit i kapp Leksand Superstars. Frågan nu är varför inte dom moravänliga tidningarna i koncernen Dalarnas Tidningar (som egentligen är olika varianter av falukuriren med en annorlunda logo på förstasidan) tagit upp detta.

Att DD läser här vet jag redan - å då bör nog FK göra det också - så bli inte förvånad om det här dyker upp i morgondagens tidningar.

Återigen - Grattis Drakarna!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Usch varför är du medlem i drakarnas forum...?

Emil Nilsén sa...

varför inte?

Vill hålla mig uppdaterad vad som händer runt om i supportersverige.

Finns på dom flesta forumen.

Anonym sa...

minst hälften av de 390 registrerade är Leksingar som bara är registrerade för att jävlas :P

Anonym sa...

Är det ironi det där. Vad jag ser är att drakarna har lika många inlägg - totalt - i sitt forum som LSS har användare - inget annat.

Sen hur många som är aktiva är en annan fråga - där som hos "ödlorna" .. :-)

Anonym sa...

Jämför inte äpplen och bananer. Det finns ingen söder om Nusnäs och norr om Östnor som bryr sig om *ora

Anonym sa...

Hallå!
Antingen har du läst fel eller också är du mycket djupt ironisk. Men du jämför antal användare (LIF) med antal inlägg (MIK) och det blir inte riktigt rättvist ;-)
Gratulera aldrig en röding i onödan
hälsar
Jämtleksing

Anonym sa...

Men herre gud folks, förstår ni inte ironi eller!??

Anonym sa...

Jo, det är ju det jag gör. Jag tog det som ironi direkt (jävligt bitande om det ÄR så)

Isf- bra Emil! ;-)

Anonym sa...

Ber om ursäkt att jag med min kommentar bidragit till att sabba ett smart upplägg.
Jämtleksing