torsdag, december 07, 2006

Ringde säkerhetschefen

Hej, det är Emil från Leksand.
Hej...
Vad var det för snack om att jag inte skulle få komma in i Rocklunda igen?
Njaä, riktigt så var det ju inte, men jag sitter lite dåligt till - kan jag ringa sen...
Ja, på det här nummret.
Ok, då ringer jag efter tre...

*

Inget att skriva här om direkt, men jag tänker dokumentera all kommunikation - mest för min egen skull. Så då kan jag lika gärna visa er andra hur jävla illa det är stält. Tro mig, Västerås är inget speciellt - så här är det på dom flesta arenor runt om i Sverige.

*

Pratade med vår säkerhetschef i arenan när jag käkade. Han ville höra hur det går och skulle hjälpa till ifall dom fortsätter sätta sig på tvären.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väserås hockey verkar vara helt genomruttet... Ringde och försökte boka biljetter med kansliet veckor innan match, det var som att be en Leksing älska Mora. Fick som tur var tag på Mälarmasarna och kom iväg på första bortamatchen på länge. Hörde kommentarer i pausen av Vik:are att det var pinsamt hur lite Vik klacken hördes med tanke på hur många dom var...
Synd på missade poäng, men kung att se vår blåvita klack regera!
Längtar till den 15/12!!!!

Anonym sa...

Redan för ett år sedan skrev någon här på SF (Västerås forum) följande.

Sänt: 2005-12-27 12:14:21
Att Västerås guljackor av tradition har varit dåliga är allmänt kännt tyvärr... Det skulle städas ur inför detta år men tyvärr verkar det som om de flesta av dem bara är där för att få se gratis ishockey. Nu ska man kanske inte dra alla över en kant men det är trisst att bortasupportrar känner sig förföljda i Rocklundahallen...

Anonym sa...

Mats Westman är ökänd och skall bort från VIK