torsdag, december 07, 2006

Lunch sen ringa

Har under morgonen försökt få lite klarhet i vad jag gjorde igår som fick deras säkerhetschef att porta mig. Jag kan hur många jag en pratar med och hur mycket jag än funderar lista ut vad det är...

Det enda jag kan tänka mig är att vakterna inte uppskattade vår sång i rökrutan och därefter sprang och skvallrade för chefen. Detta är INTE något man kan bli portad för utan bara ett bevis på hur jävla dålig säkerhetsapparat Västerås har, vilket även de egna fansen vittnar om. Vik har släppt allt och låter vaktstyrkan sköta det helt utan inblandning uppifrån eller någon ansvarig som kan ställa dom till svars för vad dom gör. Helt fantastiskt.

*

Tifojobb i helgen, hör av er om ni kan hjälpa till. Men det lär väl som vanligt inte vara någon som gör det, lättare att klaga än att hjälpa till. Vik som hade annonserat om det snyggaste tifot någonsin var i alla fall en besvikelse igår. Mälarmasarnas rullar var vältajmade och snyggt var det också - bra pojkar.

*

Ska till arenan å käka lite och prata med vår säkerhetschef innan jag ringer gurkornas dito. Är det så att han inte tar tillbaka portningen så kan han räkna med ett gäng samtal under dagen från bland annat min advokat.

Sånt här BULLSHIT får inte gå obemärkt förbi.

Inga kommentarer: