måndag, december 25, 2006

Emil, Flamman, Utly, Axel, Fotomuppen

Emil - det är jag det.
Moderklubb: Rönnäs IK
Vikt: 106 kg
Längd: 183 cm
Kännetecken ikväll:
Rutig tröja med döskalle. En rom&cola i näven troligen sjungandes nått.

Flamman - trummis
Moderklubb: Segro IK
Vikt: strax över 0.1 ton
Längd: 201, hockeysveriges troligen mest kända längdmått
Kännetecken ikväll:
Knappt stående

Utly - utlänning
Moderklubb: Gladiators
Vikt: Tyngst i gänget
Längde: 180
Kännetecken ikväll:
Rakad skalle, pratar som werner och werner, dansar hellre än bra, stor som ett jävla hus.

Axel - arab
Moderklubb: Örebro Blackknights
Vikt: 90+
Längd: 175
Kännetecken ikväll:
Skägg, kort hår uppepå huvudet. Kamera i högsta hugg - luktar lutfisk.

Fotomuppen - fotomupp
Moderklubb: Hasselblad Cannon digital phototakers
Vikt: inte mycket
Längd: Når i alla fall över sargen i bortalaget bås
Kännetecken ikväll:
Sen ankomst, kamera i högsta hygg, nån slags JVM-utstyrsel, passerkort.

Bra femma ;)

Har städat undan skitig tvätt och vikt det nytvättade. Börjar ana konturerna av en lägenhet nu. Ska strax öppna första biran och ta en dusch. Herrskapet anländer vid 15:00 - fan trot.

Arenan - här kommer vi, vi kunde inte låta bli!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Själv väger jag ungefär som fotomuppen (inte mycket), men längden är ungefär som fyra bowlingkäglor har jag hört... Haha. Fan vad jag har tråkigt här på jobbet. Hoppas ni har roligare (det är iofs inte så svårt att ha roligare än vad jag har just nu)...

Fotomuppen sa...

Canon?!..CANON!? Hur i H**vete Kan du förknippa ihop mig med CANON!?!?! Nikon is the shit!!

Trevligt igår!

Anonym sa...

Phototakers? Photospotters heter det väl ändå?