söndag, april 09, 2006

Sista natten med gänget?

Börjar så smått gå upp för mig att det är sista matchen på stången på måndag...

Tänker verkligen lägga av nu, för tredje gången typ. Det har dock hänt så jävla mycket det senaste året så nu är det på allvar. Familj, jobb och fotboll kommer gå i första rummet nu - så är det bara. Försöker intala mig själv det i alla fall.

Så jävla arg man varit på folk som prioriterat bort läktaren för familjelivet genom åren och nu är man där själv. Fast det är klart, det blir ju inte så att jag väljer att vara hemma och lyssna på radion när det är hemmamatcher, inte heller kommer ni slippa mig on the road men det blir inte samma antal timmar nedlagda nästa år - den tiden finns inte längre. Tifodelen släpper jag dock som sagt inte, finns på tok för många tokiga tankar som inte realiserats på läktaren ännu. LTC börjar bli mer och mer självgående, håller en medveten låg profil under helgen och låter de andra lära sig det som ska göras så att jag med gott samvete kan lämna över även den delen - så småningom. Kör på floskellinjen och tar en säsong i taget framöver.

Blir i alla fall mycket mindre ölande i samband med matcher nästa vinter, ska ju ligga i hårdträning inför fotbollssäsongen 2007 - det är då klivet ska tas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Kväll Emil!!! Tack för uppvisningen på läktaren!! Glöm bort att du ska lägga av med detta. Vem fan ska ta över efter dej?? Inget smörande utan bara kalla fakta!!! Tack än en gång!!! Blir Backlund kvar så är DU/NI en stor anledning till det!!!!

Anonym sa...

Tack för alla underbara år, jag har verkligen uppskattat de du gör och den energi du ger oss supportrar för att stödja laget. Hoppas få se dig mer i dessa samanhang!


Btw... lite nyfiken på i vilket fotbollslag denna satsning sker? :p


lycka till med allt! hjärtliga hälsningar Lars Hedin