lördag, april 22, 2006

Någon av dessa pojkar bör det vara...

Extern länk till vad jag tror är samtliga finska 84'or

Några gissningar?

Fyllechaffis inatt. Hamnade på en förfest med bara pojkar. Bara pojkar som sjöng karaoke. Bara pojkar som sjöng karaoke riktigt, riktigt jävla dåligt. Som tur var åkte vi därifrån ganska fort. Sitter på superstars kontor nu å väntar på att dom tröttna på Lucky House (som är riktigt dåligt på lördagarna men ändå hundra gånger bättre då än på fredagarna) vilket borde gå ganska fort.

Först tänkte jag gå in å prova lyckan på blackjacken - men det finns inte så stora marginaler i min budgett just nu.

Satan va jag längtar till söndag - europacupen i amerikansk fotboll; det lär smälla rätt bra. Ska verkligen bli kul att se hur Sveriges bästa lag står sig mot Rysslands dito...

Zinkensdamm, 12:30 på söndag, endast 50 spänn - vi ses där!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stämmer det att den ryske giganten Yan G ska vara med som materialare i det ryska laget på zinkens?

Eller är det bara ett rykte utan underlag som nått de södra delarna av sverige?

Anonym sa...

Kan det vara den här snubben, lite bra för att vara sant isf...

http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=45221

Anonym sa...

går amerikanska fotbollsmatchen på tv? vilken kanal isf? och tid:P

Anonym sa...

var det Ilkka Vaarasuo som skulle presenteras? Han var ju dock -83:a och hade inte spelat i något juniorlandslag, så han var väl ingen jättetalang.

Anonym sa...

Jag var på Finlandskryssning i helgen och på lördag kväll (eller söndag morgon rättare sagt) satt vi och efterfestade i korridoren när några ryssar hoppar ut och gormar och skriker och bokstavligt talat kastar in oss i våra hytter. När båten kom i hamn såg vi på deras väskor och kläder att det var Moscow Patriots vi hade retat upp så att dom inte fick någon sömn på hela natten. Med andra ord tar jag åt mig äran för Mean Machines storseger mot Moskva... Tänkte att det kunde vara en lite rolig sak att veta för dom som såg matchen