tisdag, december 11, 2007

Köra Julhönan, jag önskar mig...

Ja det är fan inte lätt att skriva önskelista. När man var liten var det liksom inga problem, allt i leksakskatalogen som inte var rosa prickades för. Nu är det lite annorlunda.

Syrran ringde idag, hon var och julhandlade i Borlänge. Så nu vet jag i princip vad jag får av henne. Vad önskar jag mig mer då?

Tja, sängkläder är nice. Såg ett svart överkast med nått mattsvart kinatecken på - skulle nog passa jävligt bra när jag byggt om min säng. Problemet är bara att jag inte vet var jag såg det.

Tips tages tacksamt emot i kommentarerna.

Hmmm, sen då?

Arne Dahls samlade verk skall upp i bokhyllan någon gång - men inte just nu. Har ingen bokhylla att ställa dom i.

En anslagstavla att sätta vid datorn vill jag ha - gärna med en whiteboarddel.

En spegel till hallen.

Dvd-spelaren är kass - men jag tankar filmer så det behövs inte. Men om någon får för sig att skaffa mig en sådan - se till att den har USB-ingång.

*

Eventuella gurkor som vill få det till att Vopat fick pisk igår bör nog kolla in klippet på Vik-TV.

*

TacoTisdag idag - luktar kött i hela lägenheten - det gillar vi!

Blir tvingad att titta på FulBetty och hemmafruarna - får väl genomlida detta då det, som sagt, luktar kött. Kött är gott!

Hungrig är jag också så nu blir det soffan.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jysk kanske

Anonym sa...

Det är ju så uppenbart att Vopat halftom halkar, halftom blir bortknuffad av domaren just när han ska göra upp med den där blöjgurkan... vik.se är patetiska som hävdar nåt annat när de sen själva tillhandahåller bildbevisen om motsatsen.

Fast lika bra. Vopat behövs på isen.

Anonym sa...

De är knappast så att Berggren slår så hårt att Vopat ramlar eftersom han tar emot slaget, det går någon halv sekund sen faller han av två domare. En som håller i och en som kommer åkandes.

Sen att han som fällde Vopat håller nere honom gillar jag inte...

Anonym sa...

hi hi kul att läsa gurk-kommentarer på diverse forum, börjar låta precis som ifjol, skillnaden är att ifjol vann de ju på bortaplan också.....

Unknown sa...

Hej Emil

Jasså du gillar inte rosa?? och jag som köpt Gert Fylkings rosa träningsoverall till dig i julklapp.
Tänkte du skulle ha den när du leder norra stå.
God Jul om vi inte ses....

Anonym sa...

Selänne?? Ja Emil det vore väl en hyffsad julklapp...men det blir nog bara en önskan verkar det som...har varken läst eller hört ett skit om han på bra länge....vet du något mer??? 3 poäng den 14 dec...

Emil Nilsén sa...

jag tror fortfarande inte på Selänneryktet...

Anonym sa...

...neeeeee inte jag eller