måndag, december 24, 2007

Happy Wheel


Så där ja, en riktig julfrukost: Älgburgare ;)

Ska strax iväg till Hjortnäs för firande, å här sitter man och bloggar i bara kallingarna. Nåväl, jag har iaf bestämt mig för vad jag ska ha för kläder. Blir rätt enkelt, jeans och svart skjorta. Fick nått spel och fixade till skägget i lördags efter träningen, lite stubbigt vid sidan nu men det får duga.

*

Det kanske är vuxenpoäng att veta i princip precis vad man får men jag tycker det är ruskigt tråkigt att skriva en lista och vara säker på att man får nästan allt som står där.

Det var bättre förr - se där, nu har jag sagt det också - ytterligare vuxenpoäng.

*

Efter the-happy-wheel-celebration i Hjortnäs så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ryktas om en bastufest någonstans i närheten av Limhagen - vilket låter som en ruskigt bra idé.

*

Tur att det är Sundsvallsdags snart. Mest för att det blir tillfälle att neutralisera alla eventuella vuxenpoäng som ackumuleras under dagen.

Kanske tjatar lite men det är 28/12 som är den här julhelgens höjdpunkt. Ruskigt bra rum blev man placerad i - kommer spåra riktigt nice med lite flyt...

*

Magen gillade inte älgburgarna - hmmm, undra hur länge dom legat i kylen egentligen. Nåväl, får neutralisera dom med lite Tällbergs Festbrännvin så fort morföräldrahemmet i Hjortnäs intagits.

*

God Jul till alla vänner och även er som ännu inte riktigt förstått er på mig ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul !!!

Anonym sa...

God Jul! :D

Anonym sa...

God jul Emil....en kul grej från viks julbord var att Lindh #19 bad mig att aldrig mer stå bland superstar......Hi Hi hysteriskt kul....

Anonym sa...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR EMIL.
Kämpa på med klacken du gör ett kanon jobb.

Anonym sa...

Finns inget som ger så mycket vuxenpoäng som att räkna vuxenpoäng ;-)
God Jul!

Anonym sa...

Tja ....godjul från noraraggarna