tisdag, mars 06, 2007

Skapligt trött

Började dagen med att jag direkt när jag klivit ur sängen fick skjutsa en släkting som befarade hjärtproblem . Skapligt nervad efter det men rapporterna från storsjukan i Falun var goda och tydligen var det bara en inflamation i någon muskel.

Skönt...

Efter det blev det hem och försöka få ur adrenalinet ur kroppen. Försökte slå hastighetsrekord i att lägga harpan men det gick av förklarliga skäl inte så bra.

*

Fotomuppen dök upp och vi drog ner till kontoret för att skissa lite tifo. Sen blev det möte om resor, tifo och förfester under kvalet. Bra möte, mer info kommer på superstars.nu, troligen i morgon.

*

Dagen avslutades lååååååångsamt med tifojobb i arenan. Vaktmästarna är guld. Ida och Bojken är yra men mycket duktiga på att jobba. Stoltz är konturkung. Fotomuppen är Linus (!) på linjen och jag är hyfsad på att ta fram motiv. Fia är kingking på att hålla i en pappbit.

Verkar som att vi kommer kunna använda sportbaren dygnet runt om vi skulle behöva det någon gång - mycket trevligt.

Kom hem vid midnatt och lagade lite mat. Nu är jag toktrött och det är dags att lägga sig, tifoarbete igen om lite mer än åtta timmar.

G'natt

5 kommentarer:

Anonym sa...

gå upp i tid och sök arbete.. annars hoppas jag förmedlingen skickar dig på nåt....din banjo spelande pajas....

Anonym sa...

i dag är det mik-fbk,känns som vi är passé
lirkan..

Anonym sa...

jag tycker verkligen om dig!

Anonym sa...

Nu förstår jag vad du menade med vinkeln i "tablettasken"... Det är antingen fågelperspektiv eller alldeles för nära närbilder s a s.

F ö är det nog bara Brynka som kan få ett mål som dels är spark x 2 och ändå inte ens över linjen godkänt - med målkamera i hallen...

Go FBK! :-)

Anonym sa...

Jaha, Widde petar in den medan alla andra dividerar om pucken är inne eller inte...

Vaket gjort, måste erkännas... :)