fredag, mars 09, 2007

Finn Fem Fel

Älvgalningarna kunde inte följa med till Ludvika ikväll vilket medförde att det fanns två platser kvar i soffan, vid bordet, i bastun. Sagt och gjort, ett telefonsamtal senare var Jessica och hennes kompis vidtalade och jävligt på.

Eller på, hennes kompis ville först inte följa med. Men jag fick henne i luren och förklarade för henne hur otroligt kul det skulle bli ikväll, hur mycket bra folk som ska dit och hur god mat Hårets morsa lagar.

"Du kommer få din roligaste fredag någonsin" sa jag..

"haha, jag är faktiskt från STÅCKHÅLM" sa hon lite halvt överlägset "så jag har nog haft roliga fredagar förut"

Vi får väl se vad hon säger när hon vaknar lördag morgon.

*

5½ timme till nedsläpp, 2½ till avfärd. Nerverna utanpå nu - snart dags för en kall tror jag. Ska till arenan å lägga sista handen vid tifot innan jag åker iväg.

Snart smäller det!

10 kommentarer:

Anonym sa...

go stars go SUPERSTARS

Anonym sa...

Nu skall det käkas skåningar. Tugga Sarg !!

Stars mot Elitserien!

Anonym sa...

vi heter inte stars, vi heter leksands if !!

Anonym sa...

Ja fy fan. Nu är det dags...Nerverna har jag grävt ner i skogen utanför Åkersbodarna. Kändes bättre på momangen. KOM IGEN LEKSAND!!

Anonym sa...

nu emil är det upp till dig att fixa det här hela tiden har ni snackat om hur duktiga ni är,visa klass nu och se till att få en ändring för efter denna match börjar man tvivla..men med ert stöd så kan det väl inte gå på tok?
för inte var det väl bättre på beer armys tid????
kricken.

Anonym sa...

Finn Fem Fel, det måste vara de fem målen MIF gjorde...

Anonym sa...

Siklenka jävla nolla.Fan vilka utvisningar han tar jämt.

Anonym sa...

Tror du fortfarande siklenka blir viktig för laget Emil ?

Jukka borde bänka honom och låta pettinen eller Huokko köra dubbla byten eller in med en junior.

Challe är också pinsam och se. Perlsokg sa igår på tv att han inte gör en dålig match! Vart har han varit i 45 matcher i Allsvenskan liksom ??

// Knatte

Anonym sa...

grattis bara 1-5 i stjärten,men ni kan ju , önska att det går dåligt för mik idag då är ju dagen räddad,eller vad säger dala grisen,mats.g knatte örebro.kjelle ,eller någon av dom andra finniga dagis mupparna,men era tjecker är ju suveräna super på att täcka skott.....muhaaaa

Anonym sa...

Du skulle bara veta du, lilla anonyma skit-moring... hur gammal jag är. Men visst, lite nöjdare blev jag väl. Det verkar bli 0-4...