söndag, mars 11, 2007

Leksing tills jag dör

Det är många som sjunger det. Lätt att sjunga, svårare att leva upp till. Det vi skapade idag på matchen händer inte på någon annan arena. Inte efter allt skit vi fått utstå. Alla spelare som vek ner sig förra säsongen, de fåtalet spelare som vek ner sig idag - det var i alla fall ingen av de från de egna leden som gav fan i att tackla för att det gjorde för ont när pucken skulle hållas kvar i zon.

HELVETE SAARELA, du får göra hur många mål du vill, du ska inte vara här nästa säsong. Du är ingen lagspelare, vilken jävla joelbitar-statist som helst kan stå vid bortre å vänte på Challes passning å sen bara sätta dit klubban.

Tacklar du inte på torsdag kan du dra åt helvete!

"Vi ger inte upp, inte en jävla chans! Vi spelar ut det bästa laget, hur fan ska de andra ha en jävla chans mot oss? Hårt slit ger segerfest den första april!"

Det där sms'et kom inte från #52, men det förstår alla som såg dagens match.

Ja jag är sne på Pasi, jag är vansinnig på Siken. Hur jävla dum får man vara egentligen? Ditt krig i sarghörnet var helt underbart och hade du träffat fittjimmie så hade han dött. Nu gjorde du inte det, å sen fick du hjärnsläpp tillsammans med båset och... Ja jag vet inte vad jag ska skriva...

*

Som sagt; Leksing tills jag dör är lätt att sjunga, det är betydligt svårare att leva upp till. Jag vet att jag har LTC med mig, resten av er på norra idag får helt enkelt bevisa er övertygelse på torsdag.

This party is far from over!

*

Jimmie Ericsson - dra åt helvete...

*

Ni moringar som skriver här - kom å säg det öga mot öga istället. Det lär ju hända. Troligen. Fittor...

*

United In A Scream!

24 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte gett upp än. Inte Magnus Hedlund på Star-TV heller...

Alla vet hur illa ute Brynka var för två år sedan och fixade det - nu lär det väl vara kört att hoppas på en lag-skandal i ett konkurrentlag av samma förödande art, men...

*oringar lär nog dyka upp ja. fr om i morron har de all tid i världen... Om det händer, klarar ni av att skriva nåt namn då, skogstomtar?

Anonym sa...

så DJÄVULSKT snyggt ritad!!

LTC,ni borde ju för fan vara anställda och få lön för det ni gör,ni gör ju ett helt underbart jobb!

Anonym sa...

Jag är stolt av att vara medlem i Sveriges i särklass bästa supporterklubb! Synd att grabbarna i laget inte är lika stolta bara... Stå på dig du Emil - du är vår Gud.
Leksing tills jag dör. 3791

Anonym sa...

kan bara hålla med !emil är vår guuuuud, vi följer dig vart du vill!
tricken 13 år

Ingo sa...

"myser" när man ser bilderna på tifot man stod under och gissade sig till.
klacken, bröderna abrahamsson å gustav wasa. men vad är det på den 4:e delen.
tobbe vågade inte räkna timmarna som lagts ner, å jag vill nog inte i ärlighetens namn veta det heller...
Skönt tryck på norra bitvis idag, iaf där jag stod. piper fortfarande i öronen efter stoltz jävla busvisslingar...

Anonym sa...

HELT SANSLÖST!!!
"Hört efter matchen:
- Vi hade förväntat oss hårdare motstånd...
Per-Erik Johansson på presskonferensen."
Satt bakom deras bås, gubbfan var hur stirrig som helst. Sista 1o min var det ju bara ett lag på banan. Synd bara att vi inte kan sätta våra chanser.
Moringar vågar aldrig någonting, än mindre stå för sina ointelligenta åsikter och personangrepp. Låt dom tattarna leka sin barnsliga lek eller vad det nu är dom håller på med!!

Anonym sa...

LEKSING TILLS JAG DÖR! Om jag så ska sitta ensam på A2 nästa säsong!
Underbar stämning igår, och en fantastisk flagga! Ni e grymma!

Anonym sa...

stämmer SÅ JÄVLA BRA emil!!!

Anonym sa...

fyy satan va härligt de tvar att stå i klacken igår.... dom hade ju bara två chanser som dom j*vla lökarna lyckdes sätta. man får hoppas att det blir lika bra drag på torsdag oxå

en fullbil med tokiga leksingar från svärdsjö är då och räkna med...

Anonym sa...

Åhhhh SOPA...
Bye bye ses inte nästa år heller...
Pelle Mora

Anonym sa...

Det är hög elitserieklass på LTC. Desto tristare därför att hejarklacksledaren (eller vad du nu är för något) går ut och kallar rivalens supportrar för ”fittor”. Jag tycker Leksand förtjänar bättre än så.
Då blir det dessutom extra fånigt när en Fredrik skriver att ”Låt dom tattarna leka sin barnsliga lek”. Snacka om att kacka i eget bo.
”Ointelligenta tattare” finns i alla läger – Leksand, Mora, Stockholm, you name it. Och om man kallar folk för ”fittor” kvalar man definitivt in i den kategorin.
/Lasse

Anonym sa...

Du lyfter ofta fram LTC, en grupp som gör ett mkt bra jobb men dock en ganska liten grupp.

Glöm inte bort alla andra som står på norra match efter match. Det finns många som förtjänar beröm

Anonym sa...

hoppas ni har hjälp av fler korvkioskar nu,men ni är bäst ....mellan tällberg och ål-kilen....bit ihop nu till hösten kommer sundsvall och dom andra stor lagen på besög igen....muhaaa..

Anonym sa...

Fy fan för anonyma moringsjävlar...

Ja, ni lär väl veta vilka lag vi har spelat mot denna säsongen. Ni har ju haft dom i eran sunkiga hall i 30 år.... muhaaa själv du din jävla moring.

Anonym sa...

Vad har du din blogg för, om du vill att man ska mötas öga mot öga???
Vad är det man säger... Där hjärnan tar slut där tar nävarna vid...

Anonym sa...

Kommer inte vara på plats på Torsdag - om jag slippa jobbet som jag är tyvärr schemalagt för - är det tid med besökande syrran som gäller.

Har varit en konstig höst och vår för min del...men tankarna är alltid på norra.

:-: Kid :-: sa...

mik sucks:

Menas kanske med att det är jävligt lätt att kaxa på forum/msn/bloggar än att öga mot öga säga vad man tycker. Men så långt lyckas inte du tänka, vad förvånad jag blir...

Richard Siverman sa...

verkligen snygg flagga ni är grymma all heder ska ni ha

LTJD som bara väntar på att vi går upp så jag kan få bidra eller va säger du Emil hehe

Mvh Siverman från jönköping med fina banderollresurser :-)

Anonym sa...

Han skriver väl vad han vill på sin blogg, passar det inte Herr Lasse så kan du väl fortsätta norrut över siljan där du säkert hör hemma. Det är ju stort att du skriver ditt namn iallafall, till skillnad från andra moringar...
Det är ju väldigt sällan det är personliga påhopp från Anonymous och än mer sällan att dom har någon anknytning till mora????!!!!
ELLER HUR????
LTJD

Anonym sa...

dåligt ord förråd på den här sidan...hela hockey -sverige kunde se att saik spelade borta hockey-som alla gör i e-serien...men vad vet ni om det...!! härlig sågning av wikegård...ta förlust och svälj...inte som karlberg ....stå och halvgrina i tv....

Anonym sa...

Har du hört talas om särskrivning? (Ledtråd: Sär har inget att göra med den skola du gick i)

Till Emil, LTC och klacken vill jag bara säga: Ni är helt oslagbara!!!

Anonym sa...

trodde jag aldrig att fjoll-kanadensaren,ville spela i saik....gillar ju båset...hela hockey sverige skrattar...lyste ganska tomt på läktaren åxå...leksing till jag dör...muhaaa...

Anonym sa...

fjoll-kanadensaren!?

DU,ställ dig öga mot öga med honom och säg det...ska bli kul att se hur mycket det är kvar av dig efteråt...

Anonym sa...

Ja, Fredrik. Han får skriva vad han vill på sin blogg – men om han sjunker så lågt att han kallar andra lags supportrar för fittor, då får han också finna sig i att vissa av oss tycker det är ovärdigt en leksing.
Själv är jag från Borlänge och håller på Leksand, vilket är skälet till att jag över huvud taget reagerar (och också till att jag besöker den här bloggen). Men det är väl bekvämast att slentrianmässigt avfärda all kritik genom att hävda att den kommer från Mora, eftersom allt vi leksingar säger och gör tydligen är OK medan allt som kommer norrifrån är idioti.
Världen är dock inte så svartvit.
Men du var i alla fall duktig på att skriva utropstecken.
/Lasse