lördag, februari 17, 2007

Sitter hos Bojken å softar vid datorn

Väntar på att elitserieextra ska dra igång på femman, 14 minuter tills dess. Flickorna halvligger i soffan/sängen å tittar på nått hysteriskt på TV, då hör jag plötsligt följande konversation:

Bojken: Jag skulle vilja vara med i en doksåpa med bara homosexuella män
Idag: Vad skulle du göra där då?
Bojken: Jag vet inte...

Å nej, dom har inte druckit nått - dom är så där älskvärt yra i alla fall.

*

Sjukt jämn elitserie, vet inte vilka jag vill ha i kvalet - orkar inte lägga ner någon större tid på att önska och tycka - det blir dom det blir å dom skall besegras.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bara vi slipper Mora. Visst, det vore kul att få revanch på ärkefienden. Men båda lagen kommer att fokusera så mycket på varandra att vi lämnar vägen öppen för Malmö och Södertälje.

Anonym sa...

Skräckscenariot är Frölunda. Tänk en sista och avgörande match i Scandinavium och båda lagen måste vinna för att ta sista ES platsen. Jag vill då inte vara med om det.

// Knatte

Anonym sa...

Vi är inte yra inte dumma, bara unga!

Och det vi har kvar att lära ska vi absolut inte lära oss av dig.


// Bojken och Ida

Anonym sa...

Jag tror inte det spelar någon roll vilket lag som följer med Malmö till Kvalserien, vilket lag det än blir så kommer dom klara sig kvar, gäller bara att knipa den dära andraplatsen i serien.

Pirrigt värre...

Dalmans sa...

Jag hoppas på Djurgården tror jag, men som du säger. man orkar inte bry sig, det ska ju inte spela någon roll

Anonym sa...

Själv tror jag på Skellefteå, men det vore bättre med nåt lag som har mindre rutin av KS och fortfarande tror att KS går att leka hem för fd ES-lagen...