fredag, februari 09, 2007

Ny frilla

Nöjd faktiskt, fast det brukar jag vara när jag klippt mig. Blev dock lite förvånad när det inte var min vanliga frisör som väntade innanför dörren när jag klev in. Han har tydligen skadat axeln och blir borta ett tag.

Satte mig ändå i stolen, lite nervad. Försökte förklara lite lätt hur jag ville ha det, å se på fan: Damen i fråga förstod precis. Så det är en Emil med lite kortare hår än vanligt som gör entré på norra ikväll.

*

Nerverna har gått i vågor nu på förmiddagen. När man har nått att göra så är det rätt lungt, men när man sätter sig ner och tar det lugnt så börjar tankarna flyga. Efter klippningen drog jag med Flamman och Gidlund till arenan för att käka. Väl där träffade jag några spelare, inga längre konversationer bara koncentrerade blickar och nickar till hälsning. Dom verkar också inse allvaret...

Bara dom inte känner för stor press så det låser sig - men det ska nog inte vara nått problem. Gnaget bör krossas - och krossas ska dom.

*

LTC-bordet är nu plats i nordvästra hörnet av arenan. Ska ner på arbetsförmedlingen nu å sen funderar jag på att hänga upp banderollen bakom bordet. Fast jag kanske ska vänta lite med det, till typ fem i alla fall så ingen i arenan hinner irritera sig på den och börja klaga. Nåväl - ordnar sig nog...

*

Nu blire musik, arbetsförmedling, systembolag, tvättstuga och arena - thats the plan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha grym frisyr :D

Anonym sa...

Fan va läcker du är... törs man fråga om emilponken är singel?! puss på stjärten!

Emil Nilsén sa...

klart du törs fråga det...

Anonym sa...

e du singel hjälten!??