måndag, mars 31, 2008

Fyll arenan i morgon!

Vassego - bara att skriva ut och sätta upp på jobbet i morgon!

*

Kan inte vara nervös inför morgondagen - har för ont i skallen för det. Ska strax stänga av datorn och krypa ner i sängen för att avnjuta Hundra Höjdare.

*

Fbk ut - skadeglädjen är faktiskt rätt skön och inte blev det sämre när jag satte trippeln tack vare Ljunskiles självmål. Tangentbordet blev gratis och nu blir det en stol i morgon. Sen är det dags för nytt skrivbord, efter det fattas bara nya högtalare så är den nya arbetsplatsen/spelcentret färdigt ;)

*

Känns som Pajen får komma hem precis när han vill.

*

Bloggen lever - undra när moringarna dyker upp...

*

Mer folk i EA än i FMMA i morgon? Möjligheten finns - jag vet inte vad jag ska tippa. Men över 2000 lär det nog blir iaf.

21 kommentarer:

Anonym sa...

Sedär...

Lugn som en filbunke i lördags men nu går även undertecknad på syradämpande...

Det drar ihop sig, sa'n!

Fisken sa att det är lungan, seger med 1-4... Fan tro't...

Anonym sa...

Fbk är slut, en epok som vi helst vill glömma inom Svensk ishockey går mot sitt slut!

JAG NJUTER!!!


I natt har jag sovit skönt

Krossa MORA!!

Anonym sa...

Fjortonlag??????? Vem gick på den en dag som denna????

Anonym sa...

KOM IGEN NU....Så grymt laddad ....Klarar man av detta , tro.

Maria Tømmervold sa...

Jag hoppas ni kommer upp i år! =) Det är väl om inte annat på tiden!

Anonym sa...

Nervös är bara förnamnet, jag försöker ta en period i taget, hoppas spelarna oxå gör det ikväll!

//Leksing i Mora

Anonym sa...

Nervös de e ja...men känner ändå ett lugn...konstig känsla!!!
Ska självklart till EA ikväll...Sätt int min fot i *ora!!

Så på me tröjorna så ses vi i EA, vi som int åk till *ora!!!

Anonym sa...

Ikväll vinner MORA IK, så enkelt är det, cheers m8.

Anonym sa...

Vad har du klagat så mycket på att Superstars inte fick fler biljetter i FMM Arena för, ni har ju inte ens sålt slut de 150 ni fick!

Anonym sa...

Ha Ha Du ANONYM - TROR du verkligen att vi vill vara i MORA? När vi kan se matchen i Ejendals? Ni som har spelare som säger i derktsändning att "sånt Supporterstöd skulle det vara varje match" - och inte ver det Drakarna han talad om då, eller hur du? Ha det så kul i FMMA - Vi åker till Ejendals - NU kl 14.57 från Norrtälje....

Anonym sa...

anonym moring:

dom 150 vi fick från början tog slut direkt - men sen fixade och trixade vi lite ;)

Anonym sa...

>>Anonym 14:44

Våra 150 biljetter tog slut i ett nafs! I torsdags fick vi 100 till som också är slut vid det här laget... Hur ser det ut på hemmastå??

Anonym sa...

"Fbk är slut"? Okej. Hoppas ni tar er upp till finrummet igen, så vi får se vilka som är slut på riktigt...

Anonym sa...

Nu spelar vi, med hjälp av mif, ner mora och brynäs i skiten. KOM IGEN NU!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=5cRwrlVprCE

Anonym sa...

jag gråter... :(

Anonym sa...

Hahahaha.

Samma poäng som Rögle?

Anonym sa...

Idag jublar hela Falun över 3 sköna poäng för MIK, 1-1 i matcher mot leksand och personligen vill jag aldrig mer möta er. Det är helt enkelt för påfrestande som hela denna jävla kvalserie är, jag kan fatta att ni haft det jobbigt. Malmö och Mora går upp tjalalalalalaa

Anonym sa...

jag trodde falun var större än så...

Anonym sa...

Ett hjärtligt tack till Ejendals som öppnade så att vi tillsammans med 2000 personer kunde höra att SUPERSTARS var den enda klacken i hallen. Skönt för spelarna i Mora att än en gång få uppleva detta. Nu sätter vi in de biljettpengar vi inte vill ge *ora på Tifo-kontot! Kämpa på!

Anonym sa...

Hahaha, det var visst någon som erbjöd Emil lite ekonomiskt stöd igår för att klara av hans böter, fem kronor är ju alltid något :) Kvar i skiten...

Anonym sa...

Som Leksing kan jag bara gratulera M som vinner med en hel femma på skadelistan mot ett komplett Lif. Bortseger kräver en övermänslig målis och inga onödiga misstag, och ja, så blev det kanske inte. #13 är en ungdomsspelare och Groseks assist till M.s första (!!), och Belfour är inte alls dålig, men är han bättre än Läck?. Nielsen tveksam. Petro har kommit igång bra. #41 fortfarnade utvecklingsbar. Men min point är, halvera antalet utlänningar, satsa mer på eget.