onsdag, mars 19, 2008

Hjärtflimmer och skapliga koncentrationssvårigheter

Det var en jävla tur att jag inte körde bil hit, för det hade slutat på ett av två sätt:

  1. Jag hade kört i diket
  2. Jag hade inte hittat hit

Det går liksom inte att fundera på nått annat än matchen ikväll. Får naturligtvis lite frågor om löpsedlarna men just nu rinner det av mig - för jag har viktigare saker för mig idag.

*

Måste återigen berömma den här gruppen på kursen, helt fantastiska personer.

Nu pratar vi grottmäniskor och nysningar - bra skit ;)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle vara spännande att köra samma laguppställning i ES, kompletterat med 2 backar, förrutom Weinstock då. Han ska tydligen vara offensivt lagd och med tanke på att morbror Uffe gav "indianaren" ett ansikte, känns det tryggt!

Anonym sa...

ah ahh haa hhaaa....vänta.....ha haaaa haaaa ha oj oj oj....jag tror att jag håller på att kissa på mig....

Anonym sa...

Såg att det var en massa patetiska drantar (som förövrigt är från Mora)i FMM Arena i afton. Lagomt mogna leksingar kring 40årsåldern som försöker trissa Röglefansen att hata Mora. Varför inte följa med ert eget lag ner till Malmö? Ni skulle ju bara dit och hämta 3 pinnar.

Emil Nilsén sa...

varför kommentera det i min blogg när jag själv är i malmö tillsammans med 90% av LTC och 200 andra Leksingar?

Anonym sa...

Sämst när det gäller!

Anonym sa...

varför värvades Grosek?

Totalt jävla sämst igår

// Gävleleksing

Anonym sa...

Hmm, trots att jag är Leksing känner jag lite skyldig till att publicerat kommentarer som handlar om Leksand i största allmänhet, mer är kanske din blogg. Men jag bli så inspirerad när jag läser inläggen (vissa) att mina tankar förflyttas till tangentbordet. OBS: Blir det, gud förbjuder, torsk mot Brynäs, får vi inte deppa ihop. Det avgörs först 10/4.

Anonym sa...

Ett klassiskt fel hos oss är att spelare med tunga meriter får mycket speltid, även när det inte går bra/de har fel inställning. Om jag vore Boork skulle jag inte tveka en sekund att tex bänka Brendl, som inte jobbar. Och i vårt fall, låt Ene, Ollas mfl spela mycket. Om tex Petrovicky inte presterar, låt honom vila och acceptera av vissa värvningar blir halvdana.

Anonym sa...

Bra jobbat i Malmö igår Emil! Satt på sittplats i närheten av klacken omgiven av sk MIF-supportrar med gratis t-shirts. Samtliga var mkt imponerade av Leksandsklacken och några både filmade och tog kort. MIFs barnkör på andra sidan hördes knappt och de fick sig återigen en lektion hur man gör på en läktare. Ses i Ängelholm nästa torsdag, då blir det motstånd på läktaren.

Anonym sa...

NI LIGGER SIST I TABELLEN!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH!!!!!!!!

Anonym sa...

Ja, men då har vi inte mött Rögle och Västerås än heller.

Anonym sa...

Vi har framför allt inte mött Mora ännu och där har vi ju sex säkra poäng att hämta.
Som vi spelade ikväll vinner vi resten av matcherna. Kan inte gå igenom fler matcher med sådan oflyt framför mål.

Anonym sa...

"Som vi spelade ikväll vinner vi resten av matcherna." Visst, Brynäs och Mora borta är kassaskåpssäkra segrar.
Vilken planet kommer du ifrån?
Det är inte kört ännu, men med det målvaktsspel den här överbetalda hockeypensionären visat upp hittills ska vi vara jävligt glada om vi slipper sistaplatsen.
Det är skillnad på att vara optimist och att var dumdristig.

Anonym sa...

http://klingaftw.blogg.se/

Anonym sa...

http://marcus6668.blogg.se/

Anonym sa...

Hur går det där nere i kvalserien? Vinner ni nåt? Haha.

/Södertelge

Anonym sa...

Varför skriver du ingenting för Emil? Har du tappat din stora förmåga? Du som alltid verkaé anse att du är bättre än alla andra, har du ingenting att säga? Puss puss

Anonym sa...

Emil - du är en bra kille som klarar av att inte bemöta alla dessa påhopp! Skitbra av dig!!! Spelar egentligen ingen roll (fast det är kul att vinna och spela i elitserien) hur det går för vi har i alla fall visat att LIF och Superstars har den allra högsta klass och ett ENORMT stöd, inte bara hemma utan i hela Sverige!
Och vi känner en liten kille som älskar att vara i Ejendals för det vackra stjärnspelet innan match och så gillar han "Han som bestämmer" och det är DU Emil. Håll ut på Norra och du har allas vårt stöd i ryggen. Skit i de avundsjuka nördarna. "Nu finns det bara en väg och den är uppåt".
Tomtemor och Lillnisse