tisdag, september 25, 2007

Seg

Ja, seg så in i helvete. Bojken tror det beror på hösten - men det har aldrig varit ett problem förut. Jag vet inte vad det beror på. Hockeyn har dragit igång, vilket borde ljusa upp tillvaron lite. Men det är något som fattas.

Fan vet...

Dålig i magen. Dasset tre gånger på tre timmar idag - inte bra.

Sover skitdåligt. Vaknar var tredje timme å så tar det minst en halvtimme att somna om igen.

Ingen aptit. Å då är det dåligt. Mat som är så jävla gott...

Ingen energi att göra nånting. Skjuter bara upp, å då blir det ju inte särskilt mycket bättre.

Nåväl, får väl ta å rycka upp mig.

*

Stackars mora förlorade. Bra premiär Arvedsson - glömma att sätta upp folk på laguppställningen. Det börjar lukta kris där uppe. Fler än en gång har spelarna haft möten utan tränarna för att snacka igenom vad det är som händer, och tro mig: Dom är INTE nöjda.

Humor...

*

Värmland är, ja, annorlunda. Sitter å jobbar med filmen från Bofors borta nu, riktigt många roliga klipp på BosseFors Tifo - kanske blir en bonusdel på slutet av filmen med bara dom. Söta små pojkar.

Hur fan kan man orka vara arg hela tiden?

*

Har tre samtal jag måste ringa idag. Ska tvinga mig själv att göra det snart - jag vet ju att jag mår fan så mycket bättre när jag fått det gjort.

CSN, körskolan, advokaten - i den ordningen blir det. Första samtalet går ut klockan 13:00, inte en minut senare.

*

Finns folk som gör så att det blir lite ljusare.

Tack!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Arvedsson är en het kandidat att få sparken. Jag ger honom 10 omgångar.

// Mattias

Anonym sa...

Kom ihåg vad Doverskog brukade säga:
"Det är i motvind som draken lyfter"
Hoppas du snart är pigg igen, din glöd behövs på norra stå, tänk positivt!

Anonym sa...

Ibland har man sina nereperioder. Man måste acceptera dem fast man inte vill. Du är snart på fötter igen! =D

Anonym sa...

Hoppas mintspriten smakade gött i lördags emil!

/ Kjelle

Anonym sa...

MIK har 9 personer i klacken.
I premiären...
I stockholmsområdet...
Ger mig fan på att det var 8 egentligen, men att M Simons ville ha sällskap när han duschat (överflödigt...?).

Anonym sa...

detta kanske får dej på bättre humör

http://www.youtube.com/watch?v=nnUL9QDndsk

Anonym sa...

Olycklig kärlek?

Anonym sa...

kul med alla funderingar runt mik...mik engagerar drantarna...riktigt kul

Emil Nilsén sa...

näe, inte olyckligt kär...

moring:

ovant med folk som har hockeyintresse som sträcker sig utanför det egna laget va?

Tydligen engagerar jag moringar också - då du är här...