onsdag, september 12, 2007

Pannkaka och Beck is the shit

Så såg gårdagskvällen ut. Pannkakor ute i byn tillsammans med Linda och Anton. Sen en biltur in till Leksand för att se på Beck - Den svaga länken. Godkänd rulle, blev lite besviken på Martin i slutet men det får man väl ta. Alla kan inte ha samma syn på rättvisa som jag...

*

leksandtifocrew.se ligger nu uppe - tog ett tag. Är relativt nöjd, ska fylla på den allt efter som.

*

Fick höra det mest patetiska ickeargumentet jag någonsin hört igår - det sades dock inte direkt till mig - vilket nog var bra.

"Jag kommer inte göra något så länge jag inte får betalat"

Smart att säga det angående Superstars jobb när man pratar med en kille som helt utan ersättning legat på knä i sportbaren och jobbat premiärtifo sedan veckan innan midsommar. Vissa har konstig inställning till det här med att göra saker för sitt lag, av kärlek till sitt lag.

*

Dags för lunch nu, vet inte vad det blir - men nått gott blir det nog. I eftermiddag blir det nog fika på Siljan - även fast jag inte gillar det stället. Vi får se vad som händer.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Beck är ok emellanåt men det känns mer som massproducerat trams.

Dock gillade jag de första 8 med Haber / Perbrandt, nu känns det bara jobbigt

// Uppsalaleksing.

Anonym sa...

Tycker faktiskt att Söndagskvällarna med Beck är högtidsstunder trots att jag har alla på dvd.

Anonym sa...

Beck är läskigt! Tacka vet jag gilmore girls! / H. Bogg

Anonym sa...

Bannern på leksandtifocrew.se är bland de snyggaste jag sett!

Grymt bra jobbat, vem som nu gjort den.

immelmann sa...

din åsikt i "hockeyligan dödar läktarkulturen genom att förbjuda flaggor"-debatten?

Anonym sa...

Nån som kan länka till Emils Åsikt ?