söndag, september 16, 2007

Puls: oregelbunden. Andning: tung

Sjuk? Näe.

Trött? Förvisso, men det har inget med rubriken att göra.

Yr? Som fan.

Laddad? Ja.

*

Blev lite jobb i arenan igår och idag, och idag igen. Gick upp tidigt igår, var i arenan 08:00 för att jobba på Ladies Night. Blev en kväll med varierande tempo. Först mycket att göra, sen inget att göra, sen lite att göra, sen mat, sen titta show, sen mat, sen titta lite mer show å sen köra bil i ett jävla tempo för att avsluta med scenrivning.

Vi hade tre man anmälda från Superstars, alla för att hjälpa till med scenarbetet. INGEN dök upp. Så jävla dåligt. Massa ursäkter å en som inte ens hörde av sig. Det resulterade i att jag fick rycka in, Stoltz fick rycka in, Olsson fick rycka in. Alla hade jobbat hela kvällen med olika uppgifter, jag hade som sagt jobbat hela dagen.

Ringde Pedalen strax efter midnatt när jag hade en körning upp åt hans håll. Han var på direkt när jag berättade att det var lite halvpanik.

Stoltz, Pedal och Olsson - hjältar. Ickehjältarna behöver ej namnges...

Sista jag gjorde innan sängen var att hänga med Stolz när han skjutsade hem Pedalen. Då var klockan en bra bit efter fyra. När vi åkte hem så pratade han med mig, men jag fick fan inte ihop vad han sa. Korta enkla meningar hade ingen logik och jag bad honom helt enkelt sluta snacka, för jag förstod verkligen inte vad det var han pratade om.

Sjukt trött.

Kom i säng strax innan fem. Sov rätt länge idag.

*

Sista tifojobbet inför premiären idag. Trött, griningt, tejpigt, roligt, otakt, isigt, skitigt, snickrigt, pilligt, sprickigt, skruvit och brunt. Vi provkörde även små delar och det såg bra ut. Får se hur det ser ut i morgon.

Kom

I

Tid

*

J20 vann sin bortamatch mot Sundsvall idag - viktigt. Gårdagens torsk mot Brynäs var inte planenlig. Är så fruktansvärt nöjd med var jag bor när man bara kan knalla ner till hallen å kolla en match när man känner för det!

Blir mycket J20 och J18 i vinter. Har redan fått ett par favoriter i det yngre av lagen. Ni som ser en J18 match, håll utsikt efter Kauppi. Det är även ett gott råd till dom som ska möta Leksand i vinter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nog var det väl ändå Timrå som J 20 vann emot =)

Skriv om skriv rätt.

Krossa Gnaget!

// Kungalfonzo

Anonym sa...

1.30 på LIF idag...hehe det tar vi direkt!

Anonym sa...

1,83 på LIF för två måls försprång för AIK, DET tar vi direkt :-)

Anonym sa...

Tack Emil för dagens skratt! :D

Hälsningen till Calle i intervjun på leksandsif.se fick mig att gapskratta! HAHA!

/Våmhus Leksing