fredag, augusti 31, 2007

Idag är det fredag

En fredag som man har sett fram emot ett bra tag. Känns inte riktigt verkligt, om mindre än sex timmar så är det dags.

Sitter hos Bojken nu. Jag, Ida, Bojk, Pertan, Håret och Meany - har precis tömt i mig dagens första bira. Kommer bli en lång dag idag. Vi skippade faktiskt festen igår för att vara på tårna idag.

*

Matchen igår såg helt ok ut. Eddie såg bra ut, Elias såg riktigt jävla bra ut, Rådde spelade oväntat vuxet. Men jag vet vem som blir kung i vinter, och således har jag bestämt mig för vilken försäsongströja jag ska försöka få tag på.

*

brynäs (15 mil) hade 20 man på plats igår
timrå (30 mil) hade 100 man på plats igår
mora (5,5 mil) hade tre man på plats igår

*

Frukost på Gårdscafet idag, frisörbesök innan den, sen hit å här sitter vi nu. Håret å Pertan håller på att bli avmålade av Bojken. Ida river sänggardin och Olof softar i soffan med en öl.

Lugnet före stormen...

11 kommentarer:

Piggelin sa...

"Men jag vet vem som blir kung i vinter"
Får man gissa vem du menar? Tror det är Pettinen!

Anonym sa...

varför skall det vara så svårt att de båda lagens fans skall kunna svinga en bägare tillsammans på puben i Ejendals ?

Emil Nilsén sa...

anonym:

det var inget problem igår - när vi förklarat för vakterna att dom inte behövde skapa ett problem som inte fanns...

Idag är det nog ingen bra idé

Anonym sa...

kung i vinter...? men väl prinsessa kanske,,, fröken karlberg

Anonym sa...

Gissar på att det är #14 =D

Anonym sa...

NÄÄÄÄ nr 18

EMIL RESE INFO OM V_ÅS vi ger oss inte............

"välkomna till västerås utan trumma, utan känsla och gärna att ni står tillsammans med gurkorna på södra stå...."

Anonym sa...

Gurklag vet alla vad det är... inlagd i ättika säger det mesta.

Anonym sa...

hört på a2 i ANDRA PERIODEN mot mora..av en moring..
-vinner vi den här perioden vinner vi matchen!!!

jaha??? visar ju vad bra hockeykunskap de har i mora!! haha.. var en massa idiotiska kommentarer som kom under hela matchen.. men sen vart det plöstligt väldigt tyst i tredje.. undrar varför =)

/stiko Sara

Anonym sa...

Skratt, två drantar fick respass direkt drån bortaståpuben... Skit ska skit ha!

Anonym sa...

du är en riktig jävla idiot alltså. och jag lovar dej, vid första bästa tillfälle när jag ser dej ensam på en mörkbakgata så kommer du inte att kunna ta dej därifrån själv. att misshandla oskyldiga människor som du gör är ett vidrigt och ynkligt beteende som inte ens understår en mupp att göra. och jag vet att du vid ett tillfälle tidigare misshandlade en förståndshandikappad kille som bara var 13 år då, bara för att han höll på mora. ta och skaffa dej lite värdighet för faan gosse.

Anonym sa...

alla moringar är väl förståndshandikappad?