söndag, augusti 19, 2007

Svårt val vad man ska skriva om...

...eller inte.

När jag läste det så fick jag en blandad känslar. Halva jag trodde att expressen sålt dåligt med lösnummer här runt sydkusten medans andra halvan funderade på om det kunde vara bomben som det ryktats om i hallen ett par dagar.

Så vad tror jag?

Ja jag vet inte vad jag ska tro. Snacket går att en kille med en hyfsad koppling till en nybyggd ishall har slantat upp - och då kan det mycket väl vara möjligt. Det finns liksom pengar att ta av. Men ändå.

Örnen?

Jisses.

*

Match idag. Torsk, stundtals riktigt fult spel. HElt slut nu, har ätit och ätit sen efter matchen - men jag får ändå inte upp någon energi.

*

Det lär inte bli Läck som får flytta på sig. Synd om Mike men det är väl så det fungerar nu för tiden. Tack för din medverkan typ...

*

En obskyr och vanligtvis ej uppdaterad morasida försöker hetsa kring CO-cup. Det går väl, hmmm, så där pojkar. Bättre kan ni.

*

Om någon ställer mig mot väggen och bara ger mig ja eller nej som alternativ på frågan om Örnen landar i Leksand under vintern så svarar jag, efter viss tveksamhet:

Ja

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken morasida? Den måste vara väldigt obskyr...

Anonym sa...

Antar att det är detta dala syftar på.
Saxat från mik.se


Matchen som är själva ursäkten för att arrangera Clas Ohlsson Cup. Banjobandet Superstars har lovat att spela "Herr Olsson hade en bonnagård" i första pausen. Det blir nåt sjusärdeles eftersom alla medlemmar är födda med sex fingrar på varje hand och dessutom dirigeras denna udda kromosomblandning av en barbröstad och lönnfet Leatherfacekopia. Nåväl, vi får hoppas på revansch för den pinsamma förlusten i Mora Cup förra hösten.

Anonym sa...

I år slipper ju Toukko få stryk av Wallenberg också... Vederbörande spelare är inte spelare något mer och vederbörande apa på skridskor lär visst vara skadad...

Anonym sa...

ingo>
Det var ju faktiskt ganska roligt skrivet, jämfört med de flesta anonyma inläggen på den här sidan som verkar vara skrivna av neandertalare - typ "öh, grisjävel, leksand suger, mohaha" etc. Fast jag tror inte att mik.se är så obskyr.

Anonym sa...

är det nån som bryr sig om leksand överhuvud taget nuförtiden...? en 42 årig lönnfet -alkis är vad pajas föreningen kanske kan skaka fram det var nog bättre förr...tror nog de gamla storspelarna slår sig på knänna...ja, jisses

Anonym sa...

42 årig lönnfet alkis ??

Ganska bra och ha en räddningsprocent på 90 i NHl trots att man är alkoholist ?? Kommer han till Leksand ¨så blir han garanterat seriens bästa målis.

Sjödin 42 Chelios 44 belfour 42 hasek 40 + bara för att nämna någa. Sjödin var ju Es bsta back förra säsongen !

// Kungalfonzo

Anonym sa...

Tydligen så brys sig folk samt spelare om leksand ja.. Visst detta är fortfarande ett rykte..

För dig som verkar veta hur läget är så har antalet medlemmar ökat så intresset för leksand är hur stort som helst..

Kan även ta tifo insamlingen som exempel..

Va gäller ed belfour så tycker jag att en räddningsprocent i NHL förra säsongen på 90% säger allt..

Anonym sa...

alltså vadå örn vad snackar folk om? :O vad har jag missat? :S