lördag, augusti 25, 2007

Onödigt tidigt

Vaknade egentligen redan vid femtiden. Tänkte lyssna på radio för att koppla av... Det var ju jävligt lätt när det var direkt från Osaka och hur spännande som helst.

Gröten i micron nu, packat å klart. Ska bara slänga i mig den å sen gå ner mot polisstationen för att där hoppa in i en bil med två poliser, en vaktmästare och så lilla jag. Kan bli intresanta samtal på vägen ner. Förhoppningsvis ligger vi bra till tidsmässigt så vi kan stanna å käka en andra frukost på vägen.

En Emil som inte fått mat på sex timmar är nog ingen bra föredragshållare - om det nu är det jag ska göra där nere, har bara fått difusa instruktioner. Vi har i alla fall pratat igenom nere på Superstars vad det är vi tycker ska ingå i en bra upplevelse och vilka förutsättningar man bör kunna förvänta sig för att skapa stämning.

Känns som ett ämne jag kan mala på om rätt länge, i alla fall betydligt längre än dom 45 minuter som jag fått på schemat.

Hoppas verkligen dom har uppkoppling på hotellet så jag kan skicka upp mina anteckningar till Dalarna direkt ikväll så jag kan få reaktioner och därmed kunna föra en talan som är uppbackad av så många som möjligt ur den aktiva skaran Leksingar.

Gröt nu, sen promenad.

6 kommentarer:

Anonym sa...

bra att du är i gurkstan för där kan du börja med att det int är ok att byta läktar plats efter period pauserna ... Detta skappar bara oro och problem.. Okej vik har inte fler på sina matcher än att man kan vandra från plats till plats men kom igen trygghet före dumhet.... V-ås är världelösa på detta IGEN KULTUR ingen KÄNSLA ... För evigt ett B nneeejjj ett C LAG... LEKSANDSFARMA LAG ser det ut idag men med en massa gamlingar....

Anonym sa...

anonym 1: Lär dej stava för helvete

Anonym sa...

Anders, Sävsjö sa...
En glädjande nyhet såhär på Nationaldagen... Målvakt på G!! Riktigt bra också så blir det han då j-vlar...

2007-06-06 16:57

klippt ur kommentarer...

Anonym sa...

Belfour i Leksand ??

Lucky House lär få besök på helgerna =)

leksand mot Eliten!

// kungalfonzo

Anonym sa...

ve inte om man ska skratta eller gråta..............
Självklart är det en total sattsning. UNDERBART... men blir det som tidigare... Fiasko i e.serien. Nä vet inte....

Viktigaste idag är TILLBAKS... Hoppas det räcker och lite till.. Hedberg vi vill se dig nästa säsong med VÄRLDENS BÄSTA EDDIE LÄCK.... gråten är glädje tårar HOPPAS jag...............
LEKSING TILLS JAG DÖRRRRRRR....

Anonym sa...

Hur kan folk få detta till att det inte enbart är positivt. Mannen var ORDINARIE i NHL förra säsongen, stod över 50 matcher, långt fler än Hedberg fick stå. Han hade bra %-sats och har en känsla av att hans blotta närvaro i omklädningsrummet kommer få alla att höja sig ytterligare.
Att det sedan OCKSÅ kommer ge ett publikt större intresse är ju en än större fördel.