onsdag, augusti 22, 2007

Nyköping i morgon

Har inte råd, har inte tid, har bara lust. Å idag tog lusten överhand. Det blev ett par samtal så var bil och resesällskap fixat - finns en plats kvar dock, men den fyller vi nog i morgon.

Första alternativet var att lifta ner, så jag ordnade boende där nere lite fort. Tänkte då stanna kvar över helgen men jag kom fram till att det inte funkar då det är ganska mycket tifofixa som måste göras.

*

Inte ett ljud från någon om något som ens kan vara i närheten av en chockvärvning som Expressen så fint döpt det till.

*

Skön dag idag. Jag å Pertan fixade lite tifofix å sen avslutades kvällen hemma hos en donna med nyinförskaffad Guitar Hero II expansion. Den var dock en liten besvikelse då låtvalet inte var det bästa och låtantalet helt under isen. 80-talet innehöll betydligt fler och betydligt bättre låtar än vad som var inrymt på den där dvd-skivan.

*

Borde nog sova nu, har lite att göra på morgonen innan jag drar söderut. Tifofix, naturligtvis, men mest sånt som kan göras hemma vid datorn. Det kommer bli jobb hela helgen med början på torsdag, långhelg - ja visst.

Börjar dock se slutet på det hela, vilket känns både skönt och konstigt. Vi har hållt på med samma grej sen veckan innan midsommar. När det genomförts så kommer det bli en riktigt jävla tom känsla skulle jag tro - eller så är man så jävla taggad så man hoppar på ett ben å fjärtar Leksing tills jag dör i falsett. Vi får väl se.

*

Ett pokerparti till nu å sen sängen...

G'natt

1 kommentar:

Anonym sa...

- Att sitta på hockey är som att stå o skita, det blir inge tryck.
Glasklar liknelse och hur sann som fan!