tisdag, augusti 28, 2007

Hemma från arenan för tio?

Vad är detta?

Känns riktigt ovanligt, normalt senaste veckorna har varit att vi lämnat när vaktmästarna kommit och i princip kört ut oss. Men idag jobbade vi undan så pass bra - jag faktiskt helt sjukt bra när man tänker på allt vi fick gjort - att samtliga lämnade Ejendals samtidigt som Åberg gick till tåget.

That's a first...

*

Så blev Ed klar. Ryktena har florerat. Jag vet inte riktigt vad jag tycker är bäst, att inte veta nått å spekulera eller att få veta hur det är och sedan gå omkring med den hemligheten. Jag föredrar nog att inget veta faktiskt.

*

Obligatorisk närvaro på norra på fredag, behöves det sägas? Njaä, det har nog alla förstått.

*

Sitter här och kroppen tror verkligen att klockan är mitt i natten. Blir tidigt sänggång idag - Pertan dyker upp tidigt i morgon.

Kollar Nick Cannons Wild'n Out på MTV - mycket roligt program. Fanns det ett sådant på svensk television så hade jag dominerat ;)

Speaking of svensk television - vad är det för jävla puckon som är med i Ordjakten på Tv4. Deltagarna där har mindre självinsikt än Dj Graesklippare hade när han dök på till Idol-uttagningen.

*

Dagens ickekonversation från tifojobbet:

Bojken: Ida, har du några kontanter?
Ida: Nej, hon var sjuk...
Åberg: Fem över sju?

Underhållning.

*

Nej nu ska jag skynda mig in i skrubben å virka Silvias barnkläder innan sporten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknas.....rapporten från mötet i v-ås?

Anonym sa...

virka barnkläder? :)

Anonym sa...

Ja, vad hände i Västerås!?