tisdag, juli 31, 2007

Kanske den svettigaste någonsin...

Tog en tur i elljusspåret i morse, för att kolla hur foten känns med lite belastning. Blev 5 km och det kändes lite stramt under vänster stortå men det ska inte vara några problem att träna ikväll. Det enda problemet blir att ta sig dit - men det ska väl gå att lösa.

Fick en hyfsad målbild när jag gick hem från spåret - träffade på Uffe Samuelsson utanför gymmet, tämligen ouppnåligt att få den kroppen kanske men ändå nått att sträva mot ;)
*
Nått slags rekord i kommentarer efter det förra inlägget. Dom obligatoriska särskrivande moringarna dök upp dom också till slut...
Han som ringde mig har tydligen lagt till mig på msn nu, men inte skrivit nått ännu. Fortsättning lär följa.
*
Idag blir det tvättning, städning och kanske lite lek på eftermiddagen innan träningen. Men först måste jag få i mig nått att käka. Vaknade vid tio, fixade lite, drog ut för att springa och nu sitter jag här å väntar på makaronerna. Fick tipset att springa innan frukost av en olympier och han lär ju veta lite mer än mig om sånt. Magen skriker efter mat nu kan jag lova. Stekt korv och fullkornspasta - det är fina grejor det.
*
Var ett par som tyckte jag skulle polisanmälla snacket på mobilsvaret, det tänker jag inte göra. Enligt mig har det här landet inte ett fungerande rättssystem och mitt förtroende, med ett gäng lysande undantag, för poliser är inte det bästa.
*
Bäckström dyker upp på fredag, hurra - eller nått. Däremot fick jag en inbjudan om att ta en bira med en nybliven svensk mästare efter matchen. Nu är det ju så illa att jag har match själv på lördagen så nått annat än en mellis blir det inte tal om - däremot kanske man skulle lura med honom och hans kompisar på Copperheads - Nyköping ;)

Inga kommentarer: