torsdag, juli 26, 2007

Fest i förorten?


Ja det verkar inte bättre. Två missade samtal vid halv tre i natt, och ett mobilsvarsmeddelande som inte var särskilt lätt att tyda. Det här är vad jag fick ut:

Ja hallå, mitt namn är gusten, du kan kalla mig för gusten. Jag e lite packad men du kan ringa mig på 070-xxxxxxx, dra ihop 20 man och kom halvvägs till Tälje så möter vi upp dig - å jag lovar vi ska köra över era jävla horor.

Kom hur många ni vill, vi kommer 10 vi kommer 20 max.

Håll käften din lilla hora, vi ska köra över dom.

Ni kan komma hur många ni vill, vi möter upp er.

Jaja, jag ska hälsa från Gogi.

Ni kan komma hur många ni vill, vi möter upp, vi möter upp er.

Jag skiter i vilket - mitt nummer är 070-xxxxxxx ni kan komma hur många ni vill vi kommer skära halsen av er allihopa.

Sug min kuk


Vad ska man säga...

28 kommentarer:

Anonym sa...

hahah va var det där för mupp

Anonym sa...

the world famous täljes yngre? skulle gissa på det iaf:S

Anonym sa...

farmors vad?

Anonym sa...

hahahaha

Anonym sa...

Häftiga "kat. C Södertälje" vill bestämma box med en tifo grupp! Crääääääääd 8)

Anonym sa...

Vilka jävla nötter, varför inte ringar firman boys istället? hahaha fy fan vilka pajasar!

/ Mathias

Anonym sa...

Du har både namn, nummer och ett inspelat hot.
Knalla ner till snuten för fan!!!

Emil Nilsén sa...

det hade jag gärna gjort om det hade funnits ett fungerande rättssystem i det här landet...

GSU´02 sa...

Kanske ska tagga med att sjunga om "Här är Leksands grabbar" så den svenska iq-reserven i Slöddertälje inte behöver fundera så mycket? ;-)

Anonym sa...

haha sveriges sämsta klack har ni era jävla muppar.. ni är över 1000 pääärs
o låter som max 20st..haha sjunga utan trumma...cunts,, o dalasvag.. du e så jävla ful.. "rada upp er efter skostorlek" hahahaha du skulle inte ens ha e chans mot min döda katt...
fan ni har ett skit lag o den sämsta klacken i hela sverige föööfäään!
o ni kan inte snacka svenska.. ni är välkommmnnnaaa :D

Anonym sa...

hahaha fan va smala armar du har hahahaha muppppppppppppp dalasvag är en **** hahaha.. vi hatar diiiiig hähähähähä

Anonym sa...

men känns som att ni ens är värda bensinpengarna? jävla gäng nötter som önskar ni vore stockholmare.. vågar ni inte styra upp nått kt riktiga firma pojkar så ist ge er på en tifogrupp:S.. vad det gäller person angreppen så tycker jag att ni finniga fittor ska hålla käften.. räcker det inte att ni fick slicka betonggolv i ejendals arena? jävla nollor!!!

Anonym sa...

Ska man skratta eller gråta?

Nivån på era inlägg är så låg så det finns inte.. Vad är ni för jäkla "firmapojkar" som hetsar om box mot en tifogrupp långt ute på landet? :O Ni är enbart ett stort jäkla hån mot hela casual kulturen!

Anonym sa...

SSK>> Hetsa mot Leksand och känna er tuffa? Herregud, Leksand. Det är som att sparka på kvarterets mest harmlösa hundvalp som dessutom fått ena benet amputerat. Ni har ju Bajen i samma serie, ni har ju AIK. Och kom nu för fan inte och säg att det är för långa avstånd mot dom lagen...

F ö hatar jag Leksand men Södertälje står inte heller så långt upp på listan.

Ses i Gnesta! (?)

Anonym sa...

aik o bajen??

Anonym sa...

varför är alla anonyma???

Emil: gör en polisanmälan även fast den kanske inte resulterar i nåt...

Anonym sa...

hetsar ej mot hela jävla leksand de e "dalastark" haha kanske e lite för fullll nu men skiit samma

Anonym sa...

Men kära små pojkar som hotar via telefon samt här..

Att ni har haft en taskig uppväxt kan han inte råda för..

Den personen som säger att vi är över 1000 pers och låter som 20?

Vart du än kommer ifrån så antar jag att du inte vet särskilt mycket om de du snackar om..

Men visst finner du en kanske väldigt udda sexuell upphetsning över att skriva som du gör.. so why not vi alla tänder på olika saker..

Sen vissa saker som att personen i fråga skulle vara ful osv.. Är inte de en fråga av avundsjuka som kanske inspeglar sig? Veka personer brukar försöka göra sig lustig över nåt som dom är avundsjuka på..

Sveriges bästa klack är och förblir i Leksand

Anonym sa...

Lägg pengarna från sommarjobbet på en schyst frisyr, en ny fin skjorta från ebay och sen knallar ni ner till stan och söker ett arbete istället för att sitta hemma och dricka folkbärs 24/7.

För övrigt hatar jag Leksand.

Anonym sa...

Anmäl slöddret! Dödshot borde aldrig få gå obemärkt förbi.
De behöver ju hjälp de små liven..

Boggalogg sa...

Smarta gossar... Är det lillebrorssyndromet som spökar?

Anonym sa...

Om ni nu hatar Leksand som ni säger.. Varför ens läsa och lägga energi på att skriva kommentarer?

Och vad gäller SSK ses i kvalserien..

Anonym sa...

Bara att konstatera att en del har hamnat fel i livet!

Små stackare!

Anonym sa...

Skratt, som vanligt! Det enda man bryr sig om i Leksand är att man tror att man har en bra klack! Sportsliga framgångarna är som vanligt satta åt sidan... Och ja det visade sig när laget inte lyckades förmå sig att ta sig upp i till finrummet i Svensk hockey! Låt "SSK-supportrarna" ta ner SS på jorden för en gångsskull!

Anonym sa...

bra klack....man har sett under åren hur fjunisarna droppar av,men lita av dalagrisens styrka, att leta rätt på små pojkarna runt byarna i leksand, medel ålder...tja runt 13-14

Anonym sa...

TMB (trött man blir).........

Anonym sa...

Jag som SSK:are skäms över mina medfans. URSÄKTA!

Anonym sa...

kul att j.simons går in och sponsrar..!!! klart man ska hjälpa båt flyktingar..tur mik finns ...ha en skön sommar så syns vi i tränings cupen i augusti