onsdag, juli 25, 2007

Smygstart i morgon

Ja egentligen ska ju inte vårt målningsmaraton börja föräns på fredag någon gång. Men i morgon börjar vi lite smått med lite småfix. Typ fixa penslar, tråg, plast, skivor, tejp och annat som behövs. Ska även ställa i ordning lokalen och fastställa det arbetsschema som jag skissat på ett tag.

Får hjälp av minst en under morgondagen, det är bra det då jag fortfarande inte är 100% återställd i vänsterfoten.

Sjukt kul att sitta här och dra upp ritningarna för vad som skall göras i morgon och under helgen. Är riktigt laddad - och jag verkar inte ensam om det. Det har pratats flaggor i en vecka nu. Mest laddad är nog Åberg, han kommer vara ett stort jävla leende det lilla livet när han kliver av tåget någon gång på fredag förmiddag...

*

Foten ja, verkar inte bli någon match för mig på söndag. Har försökt promenera på den idag men det gör ont som fan - springa är inte att tänka på. FAN!

Jag vill verkligen spela på söndag...

*

Annars är det rätt lungt. Är flaggmålningen som tar upp mest tid nu - finns säkert massa annat att skriva om. Just ja, vi har eventuellt en liten grej på gång till på lördag, jag å en av flickorna i gruppen - men det får dom som är där se då - om vi får det att funka.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Just ja, vi har eventuellt en liten grej på gång till på lördag, jag å en av flickorna i gruppen - men det får dom som är där se då - om vi får det att funka."
starta inte innan jag är där känner på mig att det ine är nått jag vill missa:Phaha