måndag, juli 16, 2007

StikoPer live i min lägenhet

Synd att det bara är jag som är här (förutom Per då *DOH*)

Ni som har hört Ta mig hem och låt mig dö på norra stå när jag kört den kan ju tänka er hur skönt det lät med någon som kan sjunga ;)

Det jag däremot vill, och typ måste, berätta för er blåvita där ute är följande:

En gång när Per körde Jag tror inte på en klubb i den knögliga hufvudstaden så bytte han ut

Jag tror inte på tom rymd, jag tror på stjärnornas lyster.
Jag tror inte på att gänga sig med bästa polarns syster.

till

Jag tror inte på tom rymd, jag tror på stjärnornas lyster.
Jag tror inte på Kenny Jönsson eller hans rödhåriga syster.


Bra pöjk det här, fast han är från Heden...

9 kommentarer:

Fotomuppen sa...

haha bra skit! En bra kille den där StikoPer:)

Anonym sa...

avund!!!!!

Anonym sa...

Verkar finnas fler som inte trivs
på Lucky!!! Sen vet man ju hur lätt det är att få rätt mot en vakt! Good Luck The Pie!!!!

Anonym sa...

måste säga att StikoPer är mycket stabil

Anonym sa...

n.persson numera linköping...ha ha ha...dessa leksingar....bättre dom håller sig nere i blindtarmen....slipper dom störa övriga sverige

Anonym sa...

Kom på idag att jag såg flamman i Gnaget halsduk inne på mc donalds i enköping. Efter Bajen - Gnaget derbyt nångång i våras.


Varför?

Anonym sa...

Måste även påpekas att det var fotboll som spelades. Inte hockey!

:-: Kid :-: sa...

Anonym:

Han kanske håller på Gnaget i fotboll?
Tänk efter före...

Anonym sa...

Håller man på ett stockholmslag i fotboll och inte i hockey blir man ju lynchad därför håller jag på Bajen och leksand =)