måndag, juli 03, 2006

Gropen idag igen...

Fy fan va varmt å drygt det var. Svetten bara rinner här - å när jag kom hem så kom jag på att jag glömde stretcha - något jag har stränga order från Coach att göra. Körde igenom ett snabbt program nere på gräsmattan till grannkärringen™'s stora förtjusning, hon bor fan i sitt fönster.

*

Ludvika i helgen, lär skriva lite mer om det. Har ni inget annat för er kan ni klicka här för att se ett par videosnuttar från förfesten...

*

Kändes lättare att springa idag - kan det verkligen redan ge resultat? Njaä, beror nog snarare på tidpunkt och förhållande till när jag åt men i morgon, eller kanske redan ikväll, kanske jag lägger på ett uppvärmningsvarv och siktar på tio vändur upp och ner? Vi får se.

*

Ska ut till byn när jag duschat - måste prata ekonomi. Jävla a-kassan ger mig inga pengar fast jag ska ha.

"du får inga slantar för du har jobbat för mycket"

Vad är det för jävla trams, i morgon ska jag ringa å be att få prata med någon som bestämmer istället för nån trött jävla växeltelefonist.

Fixade i alla fall så jag får pröjsa mina böter i slutet av månaden istället för den femtonde - det hjälpte rätt bra.

*

Duschen nu...

Inga kommentarer: