tisdag, juli 04, 2006

Telefonkö, ekonomi och, ja just det: Gropen

Har bråkat med CSN hela morgonen. Eller ja - bråkat och bråkat; när jag fick tag på rätt person så gick det hela smärtfritt och det kommer lösa sig bra för bägge parter.

*

Jepp, gropen igen - är lite molnigt ute nu så jag passar på när jag slipper springa i stekande sol. Ska köra två pass idag.

Fan att man inte kan något om träning - så man vet hur mycket å hur ofta man ska köra. Pratade lite med en av våra kaptener igår han tyckte jag skulle köra så hårt jag kan den här veckan och nästa å sen dra ner lite när det närmar sig match.

*

Mailar runt lite nya sångförslag - "För Leksand" kommer eka duktigt mycket i arenan i vinter, kanske bästa sången jag kommit på.

*

Match ja, Dif hemma spelas söndagen den trettionde (060730) och bör inte missas. Det kan mycket väl bli Copperheads första vinst sen 98 och det kommer att bli min bästa match någonsin - det känner jag i hela kroppen.

*

Cykel till gropen nu - hörs.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Emil Nilsén sa...

Åhnberg - gå ut på msn... Annars har Blåvittmonster den.